چه یک شیرینی پز تازه کار باشید و چه یک کیک پز فوق العاده، ایده های بسیار جذابی برای تزئین کیک تولد وجود دارد. شاید یکی از دلایلی که افراد به تزئینات کیک و دسر اهمیت نمی دهند، این است که تصور آنها از تزیین کیک، یک کار بسیار سخت و دشوار است. اما اگر هر کسی وسایل تزیین کیک را داشته باشید و آشنایی سطحی برای استفاده از آنها داشته باشد، این کار برای او بسیار لذت بخش می شود.در این مطلب قصد داریم شما را با بعضی از ابزار تزیین کیک آشنا کنیم.پس برای آشنایی با این وسایل ها با فروشگاه بهگز همراه باشید.

ابزار مورد نیاز برای تزیین کیک

ابزار مورد نیاز برای تزیین کیک

ابزار مورد نیاز برای تزیین کیک و خامه کشی

همه ی ما از کیک خوشگل و خامه‌ای بدمان نمی‌آید. اگر وسایل موردنیاز برای تزئین کیک با خامه را در خانه داشته باشید، می‌توانید کیک خانگی را با سلیقه و شیک طراحی کنید. این وسایل پیچیده نیستند و تهیه‌ی آنها کار سختی نیست. اما پیش از هر چیزی پیشنهاد می شود اگر پیش ضمینه ای راجب کیک پزی ندارید از بخش دستور پخت کیک و شیرینی، طرز تهیه  انواع کیک و دسر و شیرینی دیدن فرمایید. زیرا زمانی که شما قصد دارید کیک خود را خامه‌کشی کنید، ابتدا باید کیک که درست می‌کنید پایه‌ای اسفنجی اما محکم و مقاوم داشته باشید. در ادامه لیست وسایل تزیین کیک با خامه و فوندانت را برای شما قرار داده ایم. اگر قصد خرید لوازم قنادی ذکر شده با کیفیت و قیمت مناسب را دارید پیشنهاد می شود حتما از فروشگاه لوازم قنادی بهگز دیدن فرمایید.

مطالعه  تاپر ها بهترین ابزار تزیین کیک

وسایل مورد نیاز برای تزیین کیک با فوندانت

امروزه انواع کیک تولد و کیک های خانگی را با کمک فوندانت به زیبایی تزئین می کنند. اگر شما ترجیح می دهید که در منزل خودتان کیک تولد خود و یا اعضای خانواده تان را تهیه کنید می توانید بعد از پخت کامل کیک آن را به زیبایی با فوندانت تزیین کنید.ابزار کار با فوندانت بسیار متنوع است که در ادامه مطلب برای شما عزیزان نام برده ایم. اما اگر اطلاعات جامع و مفیدی درباره ابزارهای کار با فوندانت و طریقه استفاده از این ابزار نیاز دارید میتوانید مقاله ی معرفی ابزارهای کار با خمیر فوندانت از بخش لوازم صنعت کیک و شیرینی سایت بهگز را مطالعه نمایید.

 ابزار کار با فوندانت

ابزار کار با فوندانت

وسایل مورد نیاز برای تزیین کیک با خامه

اره کیک بری: با کمک اره کیک ، می‌توانیم لایه های کیک را یک اندازه و صاف برش دهیم، اره در دو طرف شماره هایی دارد که اندازه برش کیک را مشخص می‌کند و ما با استفاده از آن می‌توانیم سیم ها را در یک اندازه قرار دهیم تا یک برش صاف و یکدستی داشته باشیم .

صفحه گردان کیک (پایه گردان): صفحه گردان کیک یکی از ابزارهای اصلی برای تزئین کیک خامه ای است ، که از لحاظ جنس انواع مختلفی دارد : پلاستیکی ، چوبی ، فلزی و چدنی اگر مرتباً کیک درست می‌کنید بهتر است یک صفحه گردان از جنس چدنی تهیه کنید که پایه ی آن محکم و سرعت چرخش متناسبی داشته باشد .

مطالعه  ترفندهای تزیین شیرینی عید نوروز

پالت خامه کشی: معمولا برای صاف کردن سطح کیک و شیرینی از پالت مخصوصی استفاده می‌شود که در دو نوع صاف و شکسته در بازار موجود هستند و سایز‌های گوناگونی دارند. شما قصد دارید خامه را بر روی کیک خود صاف کنید، این کار نیاز به پالت کیک دارد.پالت های کوچک برای خامه کشی های ظریف مانند شیرینی و پالت های بزرگ برای خامه کشی روی کیک تولد و کیک های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.جنس پالت قنادی غالبا فلزی می باشد.

رنگ خوراکی: باوجود رنگ‌های خوراکی، تزئین کیک کار هیجان‌انگیزی می‌شود.این مواد در انواع مختلف پودر، مایع، ژل و خمیر وجود دارند. توصیه می شود از رنگ های ژله ای استفاده کنید چرا که رنگ های مایع در انتهای کار رنگ خود را نگه نمی دارند و ممکن است کم رنگ تر یا پر رنگ تر شوند.

 

اگر در رابطه با خرید ابزارهای مورد نیاز برای تزیین کیک سوالي داريد ما مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستیم.
تلفن ثابت : ۳۶۲۴۶۲۷۳-۰۳۱ | تلفن همراه :09940749376

 

قیف و ماسوره: قیف و ماسوره و سرپیچ سه جز از وسیله‌ای برای تزیین و پاشیدن خامه روی انواع کیک‌ها و دسر هاست. ماسوره جزئی است که اندازه و شماره مشخصی دارد و نوک آن در شماره‌های مختلف متفاوت است و هنگام بیرون آمدن خامه از داخل قیف اشکال متفاوت و متنوعی درست می‌کند. قیف می‌تواند پارچه‌ای یا پلاستیکی و یکبار مصرف باشد یا می‌تواند مانند یک سرنگ بزرگ با پیستونی متحرک و باز شونده باشد. سرپیچ هم برای بستن و سورا کردن ماسوره روی قیف بکار می‌رود.

چاقوی برش: چاقوی برش چاقوی مخصوص برش دادن لایه های کیک است که می‌توانید به جای اره کیک بری از این چاقو مخصوص نیز استفاده کنید. شما برای برش لایه ای کیک به یک جفت چاقوی کوچیک و بزرگ  نیاز دارید. باید دقت کنید که موقع برش، کیک سرد باشد.

مطالعه  شکلات عاشقانه قلب سورپرایز

کاغذ روغنی: کاغذهای روغنی، کاغذهای بسیار بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت هستند که امکان استفاده های متنوع را فراهم می کنند. با استفاده از کاغذ روغنی برای کیک، انواع شیرینی، پیتزا و … دیگر نیازی به چرب کردن قالب و یا سینی فر ندارید و دیگر نگران چسبیدن غذا به کف سینی فر یا قالب نیستید.

کاردک خامه کشی: یکی از ابزار خامه‌کشی روی کیک و کناره‌های آن کاردک است. از این وسیله برای پخش و صاف‌کردن خامه استفاده می‌شود. کاردک‌ها در اندازه و جنس‌های مختلف ساخته و تولید می‌شوند. از اندازه کوچک آن معمولا برای کاپ‌کیک و دسرهای کوچک دیگری استفاده می‌شود که نیاز به اندازه بزرگ آن نیست. کاردک‌های خامه کشی در جنس‌های پلاستیکی و فلزی در بازار موجودند. برای این‌که سطح کیک کاملا صاف خامه‌کشی شود، باید از این وسیله استفاده کنید.

ابزار تزیین کیک با خامه

ابزار تزیین کیک با خامه

سخن پایانی

در این مقاله لیست ابزارهای مورد استفاده برای تزیین انواع کیک و شیرینی نام بردیم و هر یک را به طور کلی توضیح دادیم. از اینکه تا پایان مطلب همراه فروشگاه بهگز بودید، بسیار خرسندیم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. تمامی ابزار های ذکر شده و مورد نیاز شما در فروشگاه آنلاین بهگز موجود می باشد می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین بهگز آن را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که می توانید از آخرین اخبار جدید ترین محصولات قنادی در اینستاگرام بهگز مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.