کیک کافی شاپی نوعی کیک است که معمولا در کافه ها، کافی شاپ ها، قهوه فروشی ها و کافه رستوران ها به عنوان یک دسر و شیرینی سرو خواهد شد. این کیک ها معمولا زیاد بزرگ نیستند و می توانند به صورت تک نفره یا نهایتا چند نفره سرو شوند.

کیک های کافی شاپی با استفاده از تزئینات مختلفی همچون خامه، شکلات مایع یا شکلات سنگی، میوه ها، انواع خشکبار، شیرینی های کوچک تزئینی، گل ها و دیگر موارد، تزئین می شوند. همانطور که گفتیم اگر بخواهید این کیک ها را تهیه کنید، باید به کافه ها و قهوه فروشی ها مراجعه نمایید. این نوع کیک ها محبوبیت بسیار بالایی دارند و بین مردم به اسم یک دسر مشهور و خوشمزه شناخته می شوند.

طرز تهیه کیک کافی شاپی متفاوت است اما امروز فروشگاه لوازم قنادی بهگز قصد دارد بهترین روش پخت آن را برای زمانی که در خانه هستید و یک کیک کافی شاپی خوشمزه می خواهید آموزش دهید.

انواع کیک کافی شاپی

انواع کیک کافی شاپی

انواع کیک کافی شاپی

شما می توانید یک کیک کافی شاپی ساده داشته باشید یا اگر خواستار طعم های بیشتر و با تنوع هستید در ادامه انواع مختلفی از کیک های کافی شاپی را نام برده ایم:

 

کیک کافی شاپی شکلاتی

این نوع کیک محبوب ترین کیک کافی شاپی می باشد. کیک کافی شاپی شکلاتی با استفاده از شکلات و پودر کاکائو تهیه می شود و معمولا تزئین آن نیز با استفاده از خامه شکلاتی می باشد. می توانید به آن تکه های شکلات و اسمارتیز را برای تزئین اضافه کنید.

 

کیک کافی شاپی وانیلی

کیک کافی شاپی وانیلی نیز با استفاده از عصاره وانیل تهیه می شود و طعم خامه و وانیل دارد. اغلب هم با تارت میوه، کرم و خامه تزئین می شود.

 

کیک کافی شاپی موزی

کیک کافی شاپی موزی یکی دیگر از کیک های پرطرفدار می باشد که از کیک های خرد شده و خامه تازه تهیه می شود. این کیک را می توان با تکه های موز و گردو نیز تزئین کرد.

مطالعه  چگونه یک رایس کیک رژیمی خانگی درست کنیم؟

 

کیک کافی شاپی هویجی

کیک هویج یک کیک کافی شاپی عالی می باشد که از هویج های تازه رنده شده تهیه می شود و با خامه پنیری تزئین می شود. ممکن است به آن بتوانید کره ی هویج اضافه کنید.

 

کیک کافی شاپی پنیری

این یک کیک کافی شاپی جدید محسوب می شود که با مخلوط کره، شکر، پنیر و تخم مرغ تهیه می شود. معمولا روی آن یک لایه مربا یا خامه با میوه های تازه قرار داده می شود.

 

کیک کافی شاپی شکلات و نارگیل

کیک کافی شاپی شکلات و نارگیل همانطور که از اسمش پیداست از شکلات و نارگیل تهیه می شود. اگر شما به این دو جزء علاقه دارید یک طعم بهشتی را تجربه خواهید کرد. روی آن را نیز می توانید با کنجد و نارگیل تزئین کنید.

 

کیک کافی شاپی موز و شکلات

کیک کافی شاپی موز شکلات یکی از کیک های پرطرفدار طبق نظر مشتریان است. طعم این کیک به دلیل اینکه ترکیبی از موز و شکلات است بسیار فوق العاده خواهد بود و می توان در بین لایه های کیک از گردو نیز استفاده کرد.

 

مواد لازم برای تهیه کیک کافی شاپی

برخی مواد لازم جهت تهیه کیک کافی شاپی به این صورت می باشد:

  • 2 فنجان آرد سفید
  • 1 یا 1/2 فنجان شکر
  • 1/2 فنجان پودر کاکائو
  • 1 یا 1/2 قاشق چایخوری پودر کیک
  • 1 قاشق چایخوری وانیل
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 2 عدد تخم مرغ
  • 1 فنجان شیر
  • 1.2 فنجان روغن آفتابگردان
طرز تهیه کیک کافی شاپی

طرز تهیه کیک کافی شاپی

طرز تهیه کیک کافی شاپی

حال که مواد مناسب را آماده کردید، قصد داریم دستور کیک کافی شاپی را به شما آموزش دهیم که بسیار هم خوشمزه و متفاوت خواهد بود. پس با ما همراه باشید:

  • در مرحله اول باید فر را آماده کنید. پس ابتدا آن را روی 180 درجه سانتیگراد یا 350 درجه فارنهایت قرار دهید تا خوب گرم شود.
  • میکسر را آماده کنید و داخل آن آرد، شکر، پودر کاکائو، پودر کیک و نمک بریزید و شروع به مخلوط کردن کنید.
  • در همین حین که در حال مخلوط کردن آنها هستید، به ظرف، روغن، شیر، وانیل و تخم مرغ ها را اضافه کنید و با سرعت پایین آنها را هم بزنید. کم کم سرعت میکسر را بالا ببرید و تا مدت 2 دقیقه همینطور مخلوط کردن را ادامه دهید تا یک خمیر یکدست حاصل شود.
  • یک قالب کیک بردارید و کف آن را به خوبی چرب کنید و سپس خمیر کیک را داخل آن بریزید.
  • کیک را داخل فر قرار دهید و حدود 30 الی 35 دقیقه اجازه دهید که حرارت ببیند. در مراحل پخت کیک کافی شاپی نباید اجازه دهید که کیک خشک شود. این کیک باید نرمی خود را داشته باشد.
  • پس از اینکه کیک آماده شد، آن را از فر خارج کنید و 10 دقیقه به آن زمان دهید تا خنک شود. حال کیک را از قالب خارج کنید و در یک ظرف مناسب قرار دهید. بهتر است از قالب های کمربندی استفاده کنید زیرا خارج نمودن کیک از قالب با این قالب ها بسیار راحت تر است.
  • کیک کافی شاپی آماده شده است و می توانید آن را برش بزنید و به همراه یک فنجان چای آن را نوش جان کنید.
مطالعه  طرز تهیه لاو کیک ایتالیایی خوشمزه برای عصرانه

 

مواد دلخواه جهت تزئین کیک کافی شاپی

برای اینکه یک کیک کافی شاپی خوشمزه و زیبا را آماده کنید باید یک تزئین زیبا هم داشته باشید. برخی مواد که برای تزئین این کیک پیشنهاد می شوند به این صورت می باشد:

  • کرم و انواع خامه های قنادی
  • انواع شکلات مایع یا جامد
  • تاپینگ های مختلف بر اساس سلیقه شما

اگر در رابطه با خرید عمده لوازم قنادی سوالي داريد ما مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستیم
تلفن ثابت : ۳۶۲۴۶۲۷۳-۰۳۱ | تلفن همراه :09940749376

قیمت کیک کافی شاپی

قیمت کیک کافی شاپی می تواند بسیار متغیر باشد و دلیل آن هم این است که عوامل زیادی روی این قیمت تاثیرگذارند. این عوامل می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • سایز کیک: اندازه کیک به طور مستقیم روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. به طور کلی هر چه سایز کیک بیشتر باشد، قیمت کیک کافی شاپی نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع کیک: نوع کیک و مواد اولیه استفاده شده در آن نیز روی قیمت کیک کافی شاپی موثر است. کیک هایی که دارای مواد اولیه ای مانند موز و شکلات هستند معمولا گران تر اند.
  • تزئینات: تزئیناتی که روی کیک قرار می گیرد می توانند قیمت کیک را بالاتر ببرند. اگر کیک با گردو و شکلات تزئین شود روی قیمت بالای کیک اثر گذار است.
  • منطقه کافی شاپ: بعضی اوقات منطقه ای که کافی شاپ در آن قرار دارد، هزینه های بیشتری را برای کیک ها و نوشیدنی های خود در نظر می گیرند و این ها به محل کافی شاپ و فضای آن مربوط خواهد شد.
کیک کافی شاپی

کیک کافی شاپی

سوالات متداول در مورد طرز تهیه کیک کافی شاپی

مطالعه  تفاوت شکر قهوه ای و شکر سفید در چیست؟

کیک کافی شاپی چیست؟

کیک کافی شاپی یک کیک جمع و جور و معمولا کوچک است که بسیار خوشمزه است و معمولا در کافی شاپ ها، کافه رستوران ها و قهوه فروشی ها می توان آن را تهیه کرد.

مواد لازم برای تهیه کیک کافی شاپی چه چیزهایی هستند؟

آرد سفید، شکر، پودر کاکائو، پودر کیک، وانیل، نمک، تخم مرغ، شیر و روغن.

کیک کافی شاپی چه مدل هایی دارد؟

کیک کافی شاپی شکلاتی، موز شکلاتی، وانیلی، هویج، کیک شکلاتی نارگیلی و …

قیمت کیک کافی شاپی به چه عواملی وابسته است؟
سایز کیک، نوع کیک، تزئینات روی کیک، منطقه کافی شاپ یا کافه رستوران

 

نتیجه گیری طرز تهیه کیک کافی شاپی

در این پست ما تلاش کردیم طرز تهیه کیک کافی شاپی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید خود براساس سلیقه خود آن را تهیه کرده و یک طعم خانگی و خوشمزه را تجربه کنید. امیدواریم یک کیک خوب را تهیه کرده و نوش جان کنید. بهگز یکی از بزرگترین عرضه کننده های اینترنتی لوازم قنادی می باشد که می توانید تمامی وسایل موردنیاز برای تهیه یک کیک کافی شاپی مناسب را از این سایت به صورت آنلاین خریداری کرده و به سرعت درب منزل تحویل بگیرید. جهت خرید این محصولات با قیمتی ارزان و باور نکردنی با ما از طریق شبکه اجتماعی بهگز و فروشگاه آنلاین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.