لیست و اطلاعات فروشگاه های لوازم قنادی شهرکرد

از سوالات متداولی که بازدیدکنندگان استان چهارمحال و بختیاری از تیم پشتیبانی وب سایت لوازم قنادی بهگز دارند نام و آدرس لوازم قنادی های شهرکرد و آدرس عمده فروشی لوازم قنادی در استان چهارمحال و بختیاری می باشد. فروشگاه لوازم قنادی بهگز در بخش زیر لیست و اطلاعات کامل پخش عمده لوازم قنادی شهر شهرکرد را برای شما جمع آوری نموده تا بتوانید با بزرگترین فروشگاه های لوازم قنادی استان چهارمحال و بختیاری آشنا شوید.

شَهرکُرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد است. نام پیشین آن، «دِهْکُرد» بوده‌است که پس از تبدیل به شهر در شهریور ۱۳۱۴ خورشیدی به شهرکرد تغییر نام داد.شهرکرد مرتفع‌ترین مرکز استان ایران نیز می‌باشد به همین دلیل لقب بام ایران را به آن داده‌اند.اگر مردم ایران گذارشان به پیست اسکی چلگرد نیفتاده باشد یا طعم قره قروت ترش و کشک شهرکرد را نچشیده باشند، اما حتما طعم لذیذ کباب بختیاری را به یاد دارند.

شهرکرد به سبب داشتن آب و هوای خاص، بستر تولید محصولات لبنی با کیفیت و فاقد هر گونه مواد نگهدارنده است. همچنین به خاطر داشتن شغل دامپروری صنایع سنتی همچون خرسک و جاجیم، نمد بافی و گبه در این شهر رواج دارد. سوغاتی های دیگر این شهر بادام، گردو، گز بلداجی، گیاهان دارویی و غیره می توان اشاره کرد

فروشگاه لوازم قنادی بهگز، مفتخر به ارسال محصولات و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهرکرد می باشد و به لطف خدا، امیدواریم بتوانیم خدمات خوب و قابل قبولی را در زمینه فروش و ارسال لوازم قنادی به شهرکرد ارائه نماییم.ما قصد داریم در این بخش به شما لیستی از فروشگاه تجهیزات قنادی در شهرکرد را معرفی نماییم. شما می‌توانید از طریق لیست پخش عمده لوازم قنادی شهر شهرکرد که در بخش زیر توسط فروشگاه لوازم قنادی بهگز جمع آوری شده است به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که لوازم قنادی بهگز این لیست را جهت سهولت کاربران عزیز جمع آوری نموده و کیفیت و محصولات هرکدام از فروشگاه های لوازم قنادی در استان چهارمحال و بختیاری و پخش لوازم قنادی در شهرستان شهرکرد مورد بررسی قرار گرفته نشده است. جهت خرید اینترنتی لوازم قنادی در شهرکرد می توانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

آدرس فروشگاه لوازم قنادی در شهرکرد

از پرطرفدار ترین فروشگاه لوازم قنادی در استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد می توان به فروشگاه لوازم قنادی احمدی شهرکرد - لوازم قنادی بزرگ شهرکرد - لوازم قنادی خلیج فارس شهرکرد  - لوازم قنادی قادری شهرکرد - لوازم قنادی یکتا شهرکرد - لوازم قنادی رمضانی و ... اشاره نمود که در بخش زیر لیستی از آدرس و اطلاعات شماره تماس فروشگاه های لوازم قنادی در شهر کرد و پخش لوازم قنادی در استان چهارمحال و بختیاری برای شما قرار داده شده است.

ردیفنام فروشگاهنشانیشماره تماس
فروشگاه اینترنتی بهگزلوازم قنادی بهگزwww.behgaz.ir03136246273
1لوازم قنادی احمدیاستان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خواجه نصیر، بین 43 و 1509131811980
2لوازم قنادی ولی عصراستان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، بهارستان، خلیف آباد، بین 17 شهریور و 6.109132823293
3لوازم تولد شهرشادیاستان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، بلوار شریعتی، بین 21 و 19
4لوازم قنادی قند عسلاستان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، ولی عصر، بین باهنر و بلوار آیت الله کاشانی
5لوازم قنادی فدک شهرکردشهرکرد، خیابان سعدی غربی، نبش کوچه ۶۴/۱
6لوازم قنادی کریمزادهشهرکرد، بلوار فارابی، حد فاصل چهار راه امین ازاد و خیابان مولوی فروشگاه فجر۰۹۱۳۳۸۳۲۱۸۲
7لوازم قنادی یکتاشهرکرد، خیابان فارابی و مولوی، ساختمان پاسارگاد و فروشگاه 09001834040
8لوازم قنادی بزرگشهرکرد، شریعتی، بلوار فارابی03833340378
9لوازم قنادی خلیج فارسشهرکرد، خیابان شهید استکی، اول سرچشمه ها، ملت غربی بعد از ۴ راه مفتح۰۹۱۳۱۸۱۹۱۸۱

پرفروش ترین های بهگز

اگر شما هم فروشگاه لوازم قنادی در شهر شهرکرد می شناسید که در لیست فروشگاه های لوازم قنادی شهرکرد موجود نمی باشد جهت پیشنهاد اضافه نمودن فروشگاه مورد نظر به لیست از صفحه همکاری با بهگز فرم مربوط به همکاری را تکمیل نموده تا پس از بررسی کارشناسان لوازم قنادی بهگز فروشگاه مربوطه به لیست اضافه شود. هم چنین می توانید از طریق دکمه زیر وارد بخش همکاری با لوازم قنادی بهگز شوید.

محصولات لوازم قنادی بهگز

در بخش زیر تعدادی پرفروش ترین محصولات لوازم قنادی بهگز را می توانید مشاهده کنید

فروشگاه لوازم قنادی به گز

مجموعه به گز با داشتن بیش از هزار تنوع محصول، یکی از بزرگ ترین عرضه کننده لوازم قنادی در کشور می باشد. طراحی محصولات جدید، رعایت و حفظ کیفیت و همچنین ارائه قیمت مناسب از اهداف اصلی ما بوده است و همچنان در مسیر حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

مواد اولیه شیرینی پزی شامل انواع آردها ،افزودنی های مجاز ، پودرهای آماده ابزار شیرینی پزی شامل پیمانه اندازه گیری ، ابزار شکل دهی ، قالب های کیک و شیرینی در این مجموعه موجود می باشد.

علاقه مندان به خرید قالب کیک گالوانیزه موج می توانند با شماره های تلفن های تماس در صفحه تماس با ما تماس گرفته و با کارشناسان فروش لوازم قنادی بهگز ارتباط برقرار کنند.