عمارت خسروآباد

لیست و اطلاعات فروشگاه های لوازم قنادی شهر سنندج

از سوالات متداولی که بازدیدکنندگان استان کردستان و شهر سنندج از تیم پشتیبانی وب سایت لوازم قنادی بهگز دارند نام و آدرس لوازم قنادی های سنندج و آدرس عمده فروشی لوازم قنادی در سنندج می باشد که فروشگاه لوازم قنادی بهگز در بخش زیر لیست و اطلاعات کامل پخش عمده لوازم قنادی شهر سنندج را برای شما جمع آوری نموده تا بتوانید با بزرگترین فروشگاه های لوازم قنادی استان کردستان آشنا شوید.

سنندج، شهری زیبا با آب و هوای مطبوع و میهمان‌نوازی بی‌نظیر مردمانش، مکانی ایده‌آل برای زندگی و کار است. این شهر نه تنها به خاطر عمارت تاریخی خسروآباد و پارک دلنشین لاله شناخته شده است، بلکه به عنوان محلی برای رشد و توسعه نیز مطرح می‌باشد.سنندج یکی از شهرهای غربی و بسیار زیبای کشور است که به لطف فرهنگ غنی و طبیعت زیبای خود، هر ساله تعداد زیادی مسافر را به خود جذب می کند. جاذبه های سنندج، این شهر کوه پایه ای در دل رشته کوه زاگرس، بسیار زیاد بوده و شاید نتوان در یک سفر کوتاه از تمامی آن ها دیدن کرد.

از شاخص ترین و معروف ترین صنایع دستی کردستان می توان به گلیم سنه اشاره کرد که بافت آن بیشتر در شهر سنندج رایج است. به جرآت میتوان گفت از زیباترین نوع پوشاک ایرانی، لباس کردی در صدر جدول قرار دارد. دامن‌های پرچین و بلند و رنگارنگی که زنان کردی به تن دارند هر بیننده ای را مجذوب زیبایی خود می کند و همین امر باعث شده است که در جشنواره‌های مختلف محلی دنیا به عنوان زیباترین لباس برتر انتخاب شود. اگرچه در نگاه اول لباس های کردی شبیه به هم به نظر می رسند اما در واقع هر منطقه‌ای لباس محلی خاص خود را داشته و از نوع پوشش به راحتی می توان حدس زد که شخص به کجا تعلق دارد.

فروشگاه لوازم قنادی بهگز، مفتخر به ارسال محصولات و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهر سنندج می باشد. ما قصد داریم در این بخش به شما لیستی از فروشگاه تجهیزات قنادی در سنندج را معرفی نماییم. شما می‌توانید از طریق لیست پخش عمده لوازم قنادی شهر سنندج که در بخش زیر توسط فروشگاه لوازم قنادی بهگز جمع آوری شده است به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که لوازم قنادی بهگز این لیست را جهت سهولت کاربران عزیز جمع آوری نموده و کیفیت و محصولات هرکدام از فروشگاه های لوازم قنادی در شهر سنندج و پخش لوازم قنادی در کردستان مورد بررسی قرار گرفته نشده است. جهت خرید اینترنتی لوازم قنادی کردستان می توانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

آدرس فروشگاه لوازم قنادی در شهر سنندج

از پرطرفدار ترین فروشگاه لوازم قنادی در استان کردستان می توان به فروشگاه لوازم قنادی آرشن سنندج - لوازم قنادی بهروز سنندج - لوازم قنادی آریا سنندج - لوازم قنادی ناسک سنندج  و ... اشاره نمود که در بخش زیر لیستی از آدرس و اطلاعات شماره تماس فروشگاه های لوازم قنادی در سنندج و پخش لوازم قنادی در استان کردستان را برای شما قرار داده شده است.

ردیفنام فروشگاهنشانیشماره تماس
فروشگاه اینترنتی بهگزلوازم قنادی بهگزwww.behgaz.ir03136246273
1لوازم قنادی بهروزسنندج، بردشت، بلوار نمکی، بلوار بعثت08733233869
2لوازم قنادی آریاسنندج، چهاراه سیروس نزدیک میدان مادر روبروی بانک ملت09185593004
3لوازم قنادی آرشنسنندج، آقا زمان، تقاطع بیست و هشت دی و بعثت09102960046

پرفروش ترین های بهگز

اگر شما هم فروشگاه لوازم قنادی در شهر سنندج می شناسید که در لیست فروشگاه های لوازم قنادی کردستان موجود نمی باشد جهت پیشنهاد اضافه نمودن فروشگاه مورد نظر به لیست از صفحه همکاری با بهگز فرم مربوط به همکاری را تکمیل نموده تا پس از بررسی کارشناسان لوازم قنادی بهگز فروشگاه مربوطه به لیست اضافه شود. هم چنین می توانید از طریق دکمه زیر وارد بخش همکاری با لوازم قنادی بهگز شوید.

محصولات لوازم قنادی بهگز

در بخش زیر تعدادی پرفروش ترین محصولات لوازم قنادی بهگز را می توانید مشاهده کنید

غلتک سوراخ کن خمیر شیرینی مدل یانلی

قیمت اصلی 41,500 تومان بود.قیمت فعلی 37,000 تومان است.

فروشگاه لوازم قنادی به گز

مجموعه به گز با داشتن بیش از هزار تنوع محصول، یکی از بزرگ ترین عرضه کننده لوازم قنادی در کشور می باشد. طراحی محصولات جدید، رعایت و حفظ کیفیت و همچنین ارائه قیمت مناسب از اهداف اصلی ما بوده است و همچنان در مسیر حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

مواد اولیه شیرینی پزی شامل انواع آردها ،افزودنی های مجاز ، پودرهای آماده ابزار شیرینی پزی شامل پیمانه اندازه گیری ، ابزار شکل دهی ، قالب های کیک و شیرینی در این مجموعه موجود می باشد.

علاقه مندان به خرید قالب کیک گالوانیزه موج می توانند با شماره های تلفن های تماس در صفحه تماس با ما تماس گرفته و با کارشناسان فروش لوازم قنادی بهگز ارتباط برقرار کنند.