نحوه ارسال کالا در لوازم قنادی بهگز

کلیه سفارشات خارج از محدوده شهر اصفهان با پست پیشتاز، درب منزل یا محل کار شما تحویل داده می شود.

تمامی سفارشات یک روزه ارسال می شود ولی بستگی به فاصله شما از محل ارسال کالا (شهر اصفهان) به نقاط دیگر ایران بین 1 تا 3 روز کاری سفارشات به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش به شما با توجه به رویه‌های شرکت ملی پست، محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 1 تا 3 روز کاری بعد از تاریخ ثبت سفارش خواهد بود.

در این روش مرسولات در سراسر ایران به خریداران محترم  تحویل داده می شود و  با توجه به وزن کالا و مسافت تا مقصد به فاکتور سفارش شما هزینه ارسال اضافه می شود.

هزینه ارسال با پست پیشتاز برای سفارشات خارج از محدوده شهر اصفهان بر اساس تعرفه مصوب شرکت ملی پست ایران و با انتخاب استان و شهر موردنظر در صفحه تکمیل سبد خرید، محاسبه خواهد شد. هزینه ارسال سفارش در مرحله آخر (صفحه تسویه حساب) پس از وارد کردن اطلاعات فرم صورتحساب، با توجه به وزن محصولات و شهر مقصد بصورت اتوماتیک محاسبه و نمایش داده می‌شود.

در صورتی که سفارش خود را در وب سایت ثبت نموده اید می‌توانید مرسوله خود را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://tracking.post.ir

  • شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست پس از تکمیل و ارسال سفارش، برای شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

فروشگاه به گز امکان ارسال به سراسر ایران را از طریق پست پیشتاز و تیپاکس و باربری را دارد.

کلیه سفارشات محدوده شهر اصفهان با پیک موتوری درب منزل یا محل کار شما تحویل داده می‌شوند.

خریداران ساکن اصفهان در گزینه های انتخابی روش ارسال کالا ، از طریق ارسال با پیک موتوری نیز می توانند سفارشات خود را دریافت کنند.

اقلام سفارش شده بعد از پردازش از 3 ساعت الی یک روز کاری به دست شما می رسد.

هزینه ارسال سفارشات اینترنتی محدوده شهر اصفهان  مبلغ 20,۰۰۰ تومان و در بخش های دیگر استان اصفهان براساس مسافت شما و شهرستان شما در صفحه تسویه حساب محاسبه خواهد شد.

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.