لیست و اطلاعات فروشگاه های لوازم قنادی شهر همدان

از سوالات متداولی که بازدیدکنندگان استان و شهر همدان از تیم پشتیبانی وب سایت لوازم قنادی بهگز دارند نام و آدرس لوازم قنادی های همدان و آدرس عمده فروشی لوازم قنادی در همدان می باشد که فروشگاه لوازم قنادی بهگز در بخش زیر لیست و اطلاعات کامل پخش عمده لوازم قنادی شهر همدان را برای شما جمع آوری نموده تا بتوانید با بزرگترین فروشگاه های لوازم قنادی استان همدان آشنا شوید.

شهر همدان یکی از شهرهای غربی و کوهستانی ایران و مرکز شهرستان و استان همدان است. این شهر در دامنهٔ کوه الوند و در بلندای 1900 متری از سطح دریا واقع شده‌است و از شهرهای سردسیر ایران به شمار می‌آید. همدان قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است. همدان اولین پایتخت نخستین شاهنشاهی ایران، مادها بوده‌است. آرامگاه بوعلی سینا نماد شهر همدان و همچنین یکی از نمادهای پیشینهٔ ایران در فرهنگ جهان و دانش و علم به شمار می‌رود.

صنایع دستی همدان در میان گردشگران شهرت بسیاری دارد. برخی از صنایع دستی همدان، نماد و سمبل این شهر محسوب می‌شوند. معروف‌ترین صنایع‌دستی همدان شامل قالی‌بافی، چرم‌دوزی، گلیم، مرواربافی و گیوه بافی می‌شود. در میان این صنایع اما صنعت سفالگری همدان شهرت بین‌المللی دارد. علاوه بر صنایع دستی، همدان سوغاتی‌های خوشمزه نیز دارد. گردشگران به عنوان رهاورد می‌توانند به سراغ این خوراکی‌ها بروند. از مهم‌ترین سوغاتی‌های همدان می‌توان به شیرینی باسلوق، شیره انگور، انگشت پیچ اشاره کرد.

فروشگاه لوازم قنادی بهگز، مفتخر به ارسال محصولات و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهر همدان می باشد. ما قصد داریم در این بخش به شما لیستی از فروشگاه تجهیزات قنادی در همدان را معرفی نماییم. محبوب‌ترین لوازم شیرینی پزی شهر همدان در خیابان شهدا، میدان امام خمینی، خیابان باباطاهر، میدان امام زاده عبدالله، شهرک آیت الله مدنی، خیابان بین النهرین و میدان سنگ شیر واقع شده است. شما می‌توانید از طریق لیست پخش عمده لوازم قنادی شهر همدان که در بخش زیر توسط فروشگاه لوازم قنادی بهگز جمع آوری شده است به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که لوازم قنادی بهگز این لیست را جهت سهولت کاربران عزیز جمع آوری نموده و کیفیت و محصولات هرکدام از فروشگاه های لوازم قنادی در شهر همدان و پخش لوازم قنادی در همدان مورد بررسی قرار گرفته نشده است. جهت خرید اینترنتی لوازم قنادی همدان می توانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

آدرس فروشگاه لوازم قنادی در شهر همدان

از پرطرفدار ترین فروشگاه لوازم قنادی در همدان می توان به فروشگاه لوازم قنادی فرهانی همدان- لوازم قنادی وردنه همدان- لوازم قنادی صیفی همدان- لوازم قنادی مینو همدان- لوازم قنادی صفایی همدان- لوازم قنادی امین همدان- لوازم قنادی تمشک همدان- لوازم قنادی هوم کیک همدان- لوازم قنادی وانیلا همدان- لوازم قنادی وانیل همدان و ... اشاره نمود که در بخش زیر لیستی از آدرس و اطلاعات شماره تماس فروشگاه های لوازم قنادی در همدان و پخش لوازم قنادی در استان همدان را برای شما قرار داده شده است.

ردیفنام فروشگاهنشانیشماره تماس
فروشگاه اینترنتی بهگزلوازم قنادی بهگزwww.behgaz.ir03136246273
1لوازم قنادی وردنههمدان، خیابان هنرستان08138279799
2لوازم قنادی صیفیهمدان، میدان امام خمینی، خیابان شهدا08132524038
3لوازم قنادی مینوهمدان، خیابان باباطاهر، راسته حاج صفرخان08132524205
4لوازم قنادی صفاییهمدان، میدان امام زاده عبدالله، خیابان علویان09189096656
5لوازم قنادی امینهمدان، خیابان بین النهرین، ابتدایی کوچه میخک08138270899
6لوازم قنادی وانیلهمدان، کلپا، بلوار طالقانی، خ نواب صفوی09185003227
7لوازم قنادی هوم کیکهمدان، انتهای بازار مظفریه، خیابان صدوقی، کوچه گروسیان کوچه همت، پلاک 309185051903
8لوازم قنادی تمشکهمدان، بلوار علویان09198158840
9لوازم قنادی صیفی کارهمدان، بوعلی سینا، بلوار جولان، خیابان شهدا08132531668
10لوازم قنادی تندیسهمدان، پاسداران، حمام صفا08138392551

پرفروش ترین های بهگز

اگر شما هم فروشگاه لوازم قنادی در شهر همدان می شناسید که در لیست فروشگاه های لوازم قنادی همدان موجود نمی باشد جهت پیشنهاد اضافه نمودن فروشگاه مورد نظر به لیست از صفحه همکاری با بهگز فرم مربوط به همکاری را تکمیل نموده تا پس از بررسی کارشناسان لوازم قنادی بهگز فروشگاه مربوطه به لیست اضافه شود. هم چنین می توانید از طریق دکمه زیر وارد بخش همکاری با لوازم قنادی بهگز شوید.

محصولات لوازم قنادی بهگز

در بخش زیر تعدادی پرفروش ترین محصولات لوازم قنادی بهگز را می توانید مشاهده کنید

غلتک سوراخ کن خمیر شیرینی مدل یانلی

قیمت اصلی 41,500 تومان بود.قیمت فعلی 37,000 تومان است.

فروشگاه لوازم قنادی به گز

مجموعه به گز با داشتن بیش از هزار تنوع محصول، یکی از بزرگ ترین عرضه کننده لوازم قنادی در کشور می باشد. طراحی محصولات جدید، رعایت و حفظ کیفیت و همچنین ارائه قیمت مناسب از اهداف اصلی ما بوده است و همچنان در مسیر حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

مواد اولیه شیرینی پزی شامل انواع آردها ،افزودنی های مجاز ، پودرهای آماده ابزار شیرینی پزی شامل پیمانه اندازه گیری ، ابزار شکل دهی ، قالب های کیک و شیرینی در این مجموعه موجود می باشد.

علاقه مندان به خرید قالب کیک گالوانیزه موج می توانند با شماره های تلفن های تماس در صفحه تماس با ما تماس گرفته و با کارشناسان فروش لوازم قنادی بهگز ارتباط برقرار کنند.