لیست و اطلاعات فروشگاه های لوازم قنادی شهر ایلام

شهر ایلام میان کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی قرار گرفته و دارای طبیعتی بسیار ناب و حیرت‌انگیز است. شاید کمتر جایی را دیده باشید که ارتفاعات هموار و همیشه سبز داشته باشد، اما این ویژگی کاملا درباره شهر ایلام صدق می‌کند. آب‌وهوای این شهر معتدل کوهستانی و بهاری بوده و مردمانی بسیار خونگرم و مهمان‌نواز دارد.اگر مردم ایران طعم شیرینی بژی برساق ایلام را نچشیده باشند و یا گیوه ایلام را به پا نکرده باشند حتما آوازه پیچ و خم های زیبای سیمره را شنیده‌اند.

از سوالات متداولی که بازدیدکنندگان استان ایلام از تیم پشتیبانی وب سایت لوازم قنادی بهگز دارند نام و آدرس لوازم قنادی های ایلام و آدرس عمده فروشی لوازم قنادی در استان ایلام می باشد که فروشگاه لوازم قنادی بهگز در بخش زیر لیست و اطلاعات کامل پخش عمده لوازم قنادی شهر ایلام را برای شما جمع آوری نموده تا بتوانید با بزرگترین فروشگاه های لوازم قنادی استان ایلام آشنا شوید.

استان ایلام در منطقه کوهستانی و نیمه‌گرم ایران قرار دارد و یکی از استان‌های جنگلی کشورمان است. شمال ایلام اقلیم کوهستانی و سردی دارد؛ اما جنوب آن گرم‌تر است. ایلام، پر از آثار تاریخی، سوغاتی‌های خوردنی و صنایع دستی است. آتشکده سیاهگل، قلعه والی ایلام، رودخانه سیمره، طاق شیرین و فرهاد و هزاران جاذبه دیدنی دیگر همگی در ایلام جمع شده اند.روغن حیوانی دان، عسل کوهی، ترخینه، نان پپگ، حلوای بگل، کشک، گردو و کنجد، صمغ سقز، شیرینی کاک، بژی برساق، کله کنجی، شله کینه، برنج عنبربو، بنه، نان ساجی، نان گرده و نان فتیر ایلام نمونه هایی از سوغاتی های خوراکی ایلام هستند.

فروشگاه لوازم قنادی بهگز، مفتخر به ارسال محصولات و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهر ایلام می باشد. ما قصد داریم در این بخش به شما لیستی از فروشگاه تجهیزات قنادی در ایلام را معرفی نماییم. شما می‌توانید از طریق لیست پخش عمده لوازم قنادی شهر اایلام که در بخش زیر توسط فروشگاه لوازم قنادی بهگز جمع آوری شده است به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که لوازم قنادی بهگز این لیست را جهت سهولت کاربران عزیز جمع آوری نموده و کیفیت و محصولات هرکدام از فروشگاه های لوازم قنادی در استان ایلام و پخش لوازم قنادی در شهرستان ایلام مورد بررسی قرار گرفته نشده است. جهت خرید اینترنتی لوازم قنادی در ایلام می توانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

آدرس فروشگاه لوازم قنادی در شهر ایلام

از پرطرفدار ترین فروشگاه لوازم قنادی در ایلام می توان به فروشگاه لوازم قنادی گلبرگ ایلام - لوازم قنادی فاگل ایلام - لوازم قنادی آی تک ایلام - لوازم قنادی فرشادی ایلام و ... اشاره نمود که در بخش زیر لیستی از آدرس و اطلاعات شماره تماس فروشگاه های لوازم قنادی در ایلام و پخش لوازم قنادی در استان ایلام برای شما قرار داده شده است.

ردیفنام فروشگاهنشانیشماره تماس
فروشگاه اینترنتی بهگزلوازم قنادی بهگزwww.behgaz.ir03136246273
1لوازم قنادی فاگلایلام، خیابان حجت الاسلام والمسلمین تعمیر کاری، بین کوچه سوم و کوچه یکم09188411028
2لوازم قنادی فرشادیایلام، بازار، بلوار امام خمینی، خیابان محدث08433333633
3لوازم قنادی گلبرگایلام، شاد آباد، خ ابوذر غفاری، خ والفجر هشتم، خ والفجر سوم08433336145
4لوازم قنادی آی تکایلام، خ ۲۴متری ولیعصر، بالاتر از چهارراه سیدالشهدا08433330999

پرفروش ترین های بهگز

اگر شما هم فروشگاه لوازم قنادی در شهر ایلام می شناسید که در لیست فروشگاه های لوازم قنادی ایلام موجود نمی باشد جهت پیشنهاد اضافه نمودن فروشگاه مورد نظر به لیست از صفحه همکاری با بهگز فرم مربوط به همکاری را تکمیل نموده تا پس از بررسی کارشناسان لوازم قنادی بهگز فروشگاه مربوطه به لیست اضافه شود. هم چنین می توانید از طریق دکمه زیر وارد بخش همکاری با لوازم قنادی بهگز شوید.

محصولات لوازم قنادی بهگز

در بخش زیر تعدادی پرفروش ترین محصولات لوازم قنادی بهگز را می توانید مشاهده کنید

فروشگاه لوازم قنادی به گز

مجموعه به گز با داشتن بیش از هزار تنوع محصول، یکی از بزرگ ترین عرضه کننده لوازم قنادی در کشور می باشد. طراحی محصولات جدید، رعایت و حفظ کیفیت و همچنین ارائه قیمت مناسب از اهداف اصلی ما بوده است و همچنان در مسیر حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

مواد اولیه شیرینی پزی شامل انواع آردها ،افزودنی های مجاز ، پودرهای آماده ابزار شیرینی پزی شامل پیمانه اندازه گیری ، ابزار شکل دهی ، قالب های کیک و شیرینی در این مجموعه موجود می باشد.

علاقه مندان به خرید قالب کیک گالوانیزه موج می توانند با شماره های تلفن های تماس در صفحه تماس با ما تماس گرفته و با کارشناسان فروش لوازم قنادی بهگز ارتباط برقرار کنند.