چطور برای خرید به بهگز اعتماد کنم؟

سؤال خوبی است …
متأسفانه امروزه شاهد هستیم که برخی سودجویان از بستر فضای پر از پتانسیل اینترنت سوءاستفاده کرده و با بارگذاری سایت‌های دروغین اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند. پس اینکه مشتریان به سایتی سخت اعتماد کنند بدون دلیل نیست. مجموعه « بهگز » نیز خود را مستثنی از این اعتمادسازی نمی‌داند و با وجوداینکه بیش از هزاران مشتری راضی در کارنامه خود دارد (مشتریان آنلاین و مشتریان حضوری) برای آن دسته از مشتریانی که قصد دارند برای اولین بار از «بهگز» خرید کنند موارد زیر، آن اعتماد را ایجاد می‌کند. پس با ما همراه باشید تا به شما روش های اعتماد نمودن به فروشگاه بهگز را به صورت کامل ارائه دهیم.

یکی از مهم ترین مواردی که می توان به آن پرداخت برند ثبت شده به گز و علامت تجاری به گز می باشد که در بخش زیر می توانید شماره نامه و آگهی رسمی ثبت علامت تجاری به گز را مشاهده نمایید هم چنین می توانید آگهی مورد نظر را در سایت روزنامه رسمی مشاهده و استعلام نمایید. فروشگاه به گز دارای پروانه کسب از اتحادیه تولید و فروش گز و شیرینی می باشد در اعطای پروانه کسب می‌توان گفت که دارنده آن وب‌سایت و فروشگاه مرکزی از طرف اتحادیه نیز احراز هویت گردیده است و پیگیری اصالت و معتبر بودن محصولات ارائه‌شده در سایت اعتبار بیشتری پیدا می‌کند. هم چنین می توانید با درج شناسه صنفی از سایت اصناف صحت پروانه مورد نظر را استعلام نمایید.

هم چنین وب سایت لوازم قنادی بهگز دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مركز توسعه تجارت الكترونیكی می باشد.

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک به عنوان یکی از مهم ترین عوامل توسعه تجارت الکترونیکی شناخته می شود. اینماد از طریق مرکز توسعه تجارت الکترونیک و زیر نظر وزارت صنعت و معدن به فروشگاه های اینترنتی اختصاص داده میشود که دارای برچسب دیجیتالی دارای اصول و ضوابطی می باشد. مهم ترین مشخصه برای سایت های فروشگاهی که دارای پرداخت آنلاین هستند به دلیل جلب رضایت کاربران موظف به دریافت نماد اعتماد الکترونیک هستند. فرشگاه های اینترنتی که موفق به دریافت ای نماد میشوند تحت نظارت دستگاه های مسئول، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج درتعهدنامه نماد هستند. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید.

جهت استعلام و مشاهده مجوز مربوطه کافی است بر روی نشان هرکدام کلیک نموده تا تصویر مجوز برای شما نمایش داده شود.

وجود شعبه فیزیکی در شهر اصفهان

هرچند مجموعه «بهگز» بر روی خرید آنلاین متمرکز می‌باشد، برای مشتریان اصفهانی و مسافران عزیز به دیار نصف جهان فروش حضوری نیز در فروشگاه مرکزی دارد.

وجود فروشگاه مرکزی و تحویل کالا می‌تواند به اعتبار و راستی آزمایی مجموعه «بهگز» کمک کند.
و خود نقطه قوتی است برای مشتریان آنلاین و اینترنتی ما از سراسر ایران عزیز هم چنین اطلاعات آدرس فیزیکی در پروانه کسب فروشگاه بهگز ثبت شده است که با کلیک برروی نماد اتاق اصناف ایران در بخش بالا می توانید آدرس مربوطه را مشاهده و در صورت نیاز استعلام نمایید.

آدرس فروشگاه

اصفهان – خیابان حکیم نظامی نبش کوچه شهیدان یارمحمدیان ۲۴ – پلاک ۴۵۶

ساعت کاری

ساعت کاری: هر روز از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر و از ساعت 5 تا 9 شب

راه‌های ارتباطی

از ویژگی‌های شاخص وب‌سایت‌های دروغین و جعلی عدم تمایل مؤسسین آن به ارائه راه‌های ارتباطی است.
این وب‌سایت‌ها معمولاً به ارائه آدرس ایمیل اکتفا کرده و از درج شماره تماس، به‌خصوص شماره تلفن ثابت اجتناب می‌کنند.

مجموعه «بهگز» راه‌های ارتباطی فراوانی را در وب‌سایت خود در نظر گرفته است تا مشتریان نگران پشتیبانی محصولات خریداری‌شده نباشند. مجموعه «بهگز» مشتریان را از طریق خطوط خدماتی مخابرات که برای اخذ آن می‌بایست مراحل قانونی و احراز هویت سخت‌گیرانه‌ای را طی کرد در جریان تمامی مراحل خرید قرار می‌دهد که این اطلاع‌رسانی رسمی و لحظه‌ای قطعاً مایه دلگرمی و اعتماد مشتریان خواهد شد.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه تماس با بهگز مراجعه نمایید.

نظرات خریداران در صفحه محصولات

گاهی مشتریان مجموعه به ما ابراز محبت کرده و از طریق پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال صوت و تصویر نظرات خودشان را با ما به اشتراک می‌گذارند. این نظرات علاوه بر اینکه مایه دلگرمی مجموعه «بهگز» می‌باشد.هم چنین می‌تواند عاملی برای اعتمادسازی هرچه بیشتر مجموعه برای مشتریان جدید شود.

لازم به ذکر است در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز و دریافت بازخورد از ارائه خدمات انجام شده فروشگاه اینترنتی لوازم قنادی بهگز پس از ارسال محصولات پیامک مربوط به نظرسنجی به صورت خودکار توسط وب سایت برای خریداران عزیز ارسال و پس از ثبت نظر توسط خریداران دیدگاه مربوطه در صفحه محصول مورد نظر ثبت و نمایش داده خواهد شد که در لینک زیر و یا تصویر مربوطه می توانید نمونه ای از دیدگاه کاربران را مشاهده نمایید.

نمونه دیدگاه کاربران در محصول کاتر بیسکویت بهگز مدل لوکس

پشتیبانی از طریق چت و شبکه های اجتماعی

پشتیبانی آنلاین فروشگاه اینترنتی بهگز یکی دیگر از بخش هایی هست که شما می توانید با کارشناسان لوازم قنادی بهگز در ارتباط باشید. جهت ارتباط با پشتیبانی آنلاین می توانید بر روی آیکن چت در سمت چپ وب سایت در نسخه دسکتاپ و در تلفن همراه خود کلیک نموده و پس از ورود اطلاعات تماس خود با کارشناسان پشتیبانی وب سایت در ارتباط باشید. لازم به ذکر است در صورت آنلاین نبودن کارشناسان در ساعات اداری با شماره تماس شما تماس گرفته و پاسخگوی سوالات و مشکلات شما خواهند بود. هم چنین در شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و صفحه اینستاگرام بهگز می توانید با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید. و در صفحه اینستاگرام محصولات و دیدگاه های دیگر کاربران را مشاهده نمایید.

اینستاگرام

instagram.com/behgazmarke

دامنه ملی ir و وجود درگاه پرداخت امن و معتبر

امروزه وجود یک درگاه بانکی معتبر در یک وب‌سایت می‌تواند نقطه قوتی برای مشتریان باشد. هرچند لزوماً وجود یک درگاه موجب اعتمادسازی صد در صد نمی‌گردد ولی بااین‌حال
با توجه به شرایط نسبتاً سخت‌گیرانه بانک‌ها در اعطای درگاه بانکی می‌توان گفت
که دارنده آن وب‌سایت تا حدودی از طرف بانک نیز احراز هویت گردیده است
و پیگیری تراکنش‌های صورت گرفته در سایت اعتبار بیشتری پیدا می‌کند.

فروشگاه لوازم قنادی بهگز دارای درگاه مستقیم از شرکت به پرداخت ملت می باشد هم چنین این وب سایت دارای دامنه ملی ir می باشد و برای ثبت این دامنه احراز هویت مالک و آدرس مالک وب سایت نیاز می باشد.

شما می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات مالک دامنه وب سایت لوازم قنادی بهگز را استعلام نمایید و اطلاعات مربوط به مالک وب سایت را با اطلاعات موجود در پروانه کسب و آگهی روزنامه رسمی در بالای وب سایت مقایسه نمایید.

لینک استعلام مالک وب سایت