جاهای دیدنی کرمانشاه

لیست و اطلاعات فروشگاه های لوازم قنادی شهر کرمانشاه

از سوالات متداولی که بازدیدکنندگان استان و شهر کرمانشاه از تیم پشتیبانی وب سایت لوازم قنادی بهگز دارند نام و آدرس لوازم قنادی های کرمانشاه و آدرس عمده فروشی لوازم قنادی در کرمانشاه می باشد که فروشگاه لوازم قنادی بهگز در بخش زیر لیست و اطلاعات کامل پخش عمده لوازم قنادی شهر کرمانشاه را برای شما جمع آوری نموده تا بتوانید با بزرگترین فروشگاه های لوازم قنادی استان کرمانشاه آشنا شوید.

کرمانشاه یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است که در زمان‌های دور به نام‌های الیپی، کنبادین و قرمیشین شناخته می‌شد. بعدها این شهر به کرمانشاهان و کرمانشاه معروف شد. حالا، کرمانشاه یکی از استان‌های غربی کشور و از پررونق‌ترین نواحی محسوب می‌شود.کرمانشاه، شهری با مردمان غیور، فرهنگ غنی و تاریخی کهن، همواره مایه‌ی افتخار ایران زمین بوده است. این دیار که با خوراکی‌هایی چون کلوچه برنجی و کاک معروف خود، هر گردشگر خوش ذوقی را به سمت خود جلب می‌کند، نه تنها در ارتباط با غذاهای خوش طعم، بلکه در زمینه‌ی میراث فرهنگی و تاریخی نیز غنی است. طاق بستان، نمادی از تاریخ و تمدن این سرزمین، گویای داستان‌های بی‌شماری از گذشته است.

گیوه، قالی، گلیم و جاجیم نیز از دیگر صنایع‌دستی و سوغاتی‌های معروف کرمانشاه است که در سفر به این شهر می‌توانید آن‌ها را برای خود و عزیزان‌تان تهیه کنید.کباب یکی از اصلی‌ترین غذاها در کرمانشاه است که مردم کرمانشاه تبحر خاصی در پختن آن دارند. یکی از معروف‌ترین کباب‌هایی که در کرمانشاه پیدا خواهید کرد، کباب دنده است.

فروشگاه لوازم قنادی بهگز، مفتخر به ارسال محصولات و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهر کرمانشاه می باشد. ما قصد داریم در این بخش به شما لیستی از فروشگاه تجهیزات قنادی در کرمانشاه را معرفی نماییم. شما می‌توانید از طریق لیست پخش عمده لوازم قنادی شهر کرمانشاه که در بخش زیر توسط فروشگاه لوازم قنادی بهگز جمع آوری شده است به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که لوازم قنادی بهگز این لیست را جهت سهولت کاربران عزیز جمع آوری نموده و کیفیت و محصولات هرکدام از فروشگاه های لوازم قنادی در شهر کرمانشاه و پخش لوازم قنادی در کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفته نشده است. جهت خرید اینترنتی لوازم قنادی کرمانشاه می توانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

آدرس فروشگاه لوازم قنادی در شهر کرمانشاه

از پرطرفدار ترین فروشگاه لوازم قنادی در کرمانشاه می توان به فروشگاه لوازم قنادی شادی کرمانشاه - لوازم قنادی رستمی کرمانشاه - لوازم قنادی seven کرمانشاه - لوازم قنادی پارسیان کرمانشاه - لوازم قنادی ماهان کرمانشاه - لوازم قنادی خاطری کرمانشاه - لوازم قنادی عزیزی کرمانشاه - لوازم قنادی میلاد کرمانشاه - لوازم قنادی کیان کرمانشاه و ... اشاره نمود که در بخش زیر لیستی از آدرس و اطلاعات شماره تماس فروشگاه های لوازم قنادی در کرمانشاه و پخش لوازم قنادی عمده در استان کرمانشاه را برای شما قرار داده شده است.

ردیفنام فروشگاهنشانیشماره تماس
فروشگاه اینترنتی بهگزلوازم قنادی بهگزwww.behgaz.ir03136246273
1لوازم قنادی شادیاستان کرمانشاه، کرمانشاه، خیابان شیرین، بین کرمی و قندی09392506077
2لوازم قنادی ماهاناستان کرمانشاه، کرمانشاه،چهار راه گلستان به طرف چهار راه ارشاد نبش کوچه جانجانی08338442163
3لوازم قنادی سوناستان کرمانشاه، کرمانشاه، بلوار گلها، لاله، بین لاله 6 و احمدی09182691914
4لوازم قنادی رستمیاستان کرمانشاه، کرمانشاه، دهخدا،خ رودکی09166215631
5لوازم قنادی پارسیاناستان کرمانشاه، کرمانشاه،شهرک فرهنگیان فاز ۲،بلوار کلانتری،خ کوثر جنوبی،خ شهید ولی بگ ناصری09168290114
6لوازم قنادی معلماستان کرمانشاه،میدان شهرداری، خیابان معلم غربی،فروشگاه معلم08337284950
7لوازم قنادی مولویاستان کرمانشاه، کرمانشاه، فرهنگیان فاز یک،بلوار شهید مطاعی، بین کوچه بنفشه 4 و 5
09188364471
8لوازم قنادی عزیزیاستان کرمانشاه، کرمانشاه،، بلوار گلها09188591343
9لوازم قنادی یاسیناستان کرمانشاه، کرمانشاه،عباسیه،خ. معلم،خ. دارایی08337285957
10
لوازم قنادی هپی تایماستان کرمانشاه، کرمانشاه،خیابان دبیراعظم، روبروی بانک سپه09363906300
11
لوازم قنادی لیلیوماستان کرمانشاه، کرمانشاه، بلوار نوبهار، صفا، بین میدان مرکزی و شهید صانعی08338398318

پرفروش ترین های بهگز

اگر شما هم فروشگاه لوازم قنادی در شهر کرمانشاه می شناسید که در لیست فروشگاه های لوازم قنادی کرمانشاه موجود نمی باشد جهت پیشنهاد اضافه نمودن فروشگاه مورد نظر به لیست از صفحه همکاری با بهگز فرم مربوط به همکاری را تکمیل نموده تا پس از بررسی کارشناسان لوازم قنادی بهگز فروشگاه مربوطه به لیست اضافه شود. هم چنین می توانید از طریق دکمه زیر وارد بخش همکاری با لوازم قنادی بهگز شوید.

محصولات لوازم قنادی بهگز

در بخش زیر تعدادی پرفروش ترین محصولات لوازم قنادی بهگز را می توانید مشاهده کنید

غلتک سوراخ کن خمیر شیرینی مدل یانلی

قیمت اصلی 41,500 تومان بود.قیمت فعلی 37,000 تومان است.

فروشگاه لوازم قنادی به گز

مجموعه به گز با داشتن بیش از هزار تنوع محصول، یکی از بزرگ ترین عرضه کننده لوازم قنادی در کشور می باشد. طراحی محصولات جدید، رعایت و حفظ کیفیت و همچنین ارائه قیمت مناسب از اهداف اصلی ما بوده است و همچنان در مسیر حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

مواد اولیه شیرینی پزی شامل انواع آردها ،افزودنی های مجاز ، پودرهای آماده ابزار شیرینی پزی شامل پیمانه اندازه گیری ، ابزار شکل دهی ، قالب های کیک و شیرینی در این مجموعه موجود می باشد.

علاقه مندان به خرید قالب کیک گالوانیزه موج می توانند با شماره های تلفن های تماس در صفحه تماس با ما تماس گرفته و با کارشناسان فروش لوازم قنادی بهگز ارتباط برقرار کنند.