لیست و اطلاعات فروشگاه های لوازم قنادی شهر اردبیل

از سوالات متداولی که بازدیدکنندگان استان اردبیل از تیم پشتیبانی وب سایت لوازم قنادی بهگز دارند نام و آدرس لوازم قنادی های اردبیل و آدرس عمده فروشی لوازم قنادی در استان اردبیل می باشد که فروشگاه لوازم قنادی بهگز در بخش زیر لیست و اطلاعات کامل پخش عمده لوازم قنادی شهر اردبیل را برای شما جمع آوری نموده تا بتوانید با بزرگترین فروشگاه های لوازم قنادی استان اردبیل آشنا شوید.

استان اردبیل به مرکزیت شهر اردبیل در شمال غربی ایران در منطقه آذربایجان واقع شده است. اردبیل یکی از شهرهای خوش آب‌ و هوای ایران است که با طبیعت بکر خود، سالانه هزاران گردشگر را جذب این منطقه می‌کند. اردبیل در طول تاریخ خود به نام‌ های گوناگونی چون دارالعرفان، دارالامان و مهم‌تر از همه آرتاویل معروف بوده است. آرتاویل کلمه‌ای اوستایی است که از دو واژه آرتا به معنای مقدس و ویل به معنای شهر تشکیل شده و روی هم به معنی «شهر مقدس» است. اردبیل یکی از خنک‌ترین شهرهای ایران است. حتی تا اواخر بهار در بعضی مناطق بخاری‌ها روشن هستند و زمستان آن پر از برف و یخبندان است. اگر مردم ایران آرامگاه زیبای شیخ صفی الدین اردبیلی را از نزدیک ندیده باشند و یا طعم خوشمزه آش دوغ اردبیل را نچشیده باشند، اما صدای اذان دل انگیز مرحوم موذن زاده اردبیلی را هرگز از یاد نخواهند برد.

اردبیل در کنار جاذبه‌های بکر طبیعی و گردشگری خود، سوغاتی های بی‌نظیری نیز دارد که اکثر آن‌ها خوراکی هستند. همه ما حداقل یک‌ بار نام عسل سبلان را شنیده‌ایم. عسلی که به منطقه اردبیل تعلق دارد. صنایع دستی از دیگر سوغات اردبیل هستند که گردشگران را برای خرید ترغیب می‌کنند.

فروشگاه لوازم قنادی بهگز، مفتخر به ارسال محصولات و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهر اردبیل می باشد. ما قصد داریم در این بخش به شما لیستی از فروشگاه تجهیزات قنادی در اردبیل را معرفی نماییم. شما می‌توانید از طریق لیست پخش عمده لوازم قنادی شهر اردبیل که در بخش زیر توسط فروشگاه لوازم قنادی بهگز جمع آوری شده است به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که لوازم قنادی بهگز این لیست را جهت سهولت کاربران عزیز جمع آوری نموده و کیفیت و محصولات هرکدام از فروشگاه های لوازم قنادی در استان اردبیل و پخش لوازم قنادی در شهرستان اردبیل مورد بررسی قرار گرفته نشده است. جهت خرید اینترنتی لوازم قنادی در اردبیل می توانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

آدرس فروشگاه لوازم قنادی در شهر اردبیل

از پرطرفدار ترین فروشگاه لوازم قنادی در اردبیل می توان به فروشگاه لوازم قنادی بهروز اردبیل - لوازم قنادی دراژه اردبیل - لوازم قنادی صدرا اردبیل - لوازم قنادی یاشار اردبیل - لوازم قنادی امین اردبیل - لوازم قنادی رز اردبیل و ... اشاره نمود که در بخش زیر لیستی از آدرس و اطلاعات شماره تماس فروشگاه های لوازم قنادی در اردبیل و پخش لوازم قنادی در استان اردبیل برای شما قرار داده شده است.

ردیفنام فروشگاهنشانیشماره تماس
فروشگاه اینترنتی بهگزلوازم قنادی بهگزwww.behgaz.ir03136246273
1لوازم قنادی بهروزاردبیل، زینبیه، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان حسینیه04533362015
2لوازم قنادی دراژهاردبیل، عباس آباد، بلوار بعثت، خیابان آزیک04533610480
3لوازم قنادی صدرااردبیل، زینبیه، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان حسینیه04533330392
4لوازم قنادی یاشاراردبیل، فاز دو شهرک سبلان، جانباز09365980226
5لوازم قنادی امیناردبیل، آزادی، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان خرمشهر-
6لوازم قنادی فرشیداردبیل، میدان قیام، روبروی گرمابه شهباز09141549364
7لوازم قنادی امیراردبیل، امام خمینی، بین کوچه امام خمینی 33 شرقی و 3509375302910
8لوازم قنادی سعدیاردبیل، امام خمینی، بزرگراه حاج قاسم سلیمانی، خیابان حقیقت
9کلبه شادی (لوازم قنادی) آذریفراردبیل، کرد احمد، خیابان نائبی04533241735
10لوازم قنادی هپی دیاردبیل، جمهوری اسلامی، فرضعلی، خیابان حسینیه، بین کوچه شهید هوشنگ محمدپورفعله و کوچه زینبیه04533358133

پرفروش ترین های بهگز

اگر شما هم فروشگاه لوازم قنادی در شهر اردبیل می شناسید که در لیست فروشگاه های لوازم قنادی اردبیل موجود نمی باشد جهت پیشنهاد اضافه نمودن فروشگاه مورد نظر به لیست از صفحه همکاری با بهگز فرم مربوط به همکاری را تکمیل نموده تا پس از بررسی کارشناسان لوازم قنادی بهگز فروشگاه مربوطه به لیست اضافه شود. هم چنین می توانید از طریق دکمه زیر وارد بخش همکاری با لوازم قنادی بهگز شوید.

محصولات لوازم قنادی بهگز

در بخش زیر تعدادی پرفروش ترین محصولات لوازم قنادی بهگز را می توانید مشاهده کنید

فروشگاه لوازم قنادی به گز

مجموعه به گز با داشتن بیش از هزار تنوع محصول، یکی از بزرگ ترین عرضه کننده لوازم قنادی در کشور می باشد. طراحی محصولات جدید، رعایت و حفظ کیفیت و همچنین ارائه قیمت مناسب از اهداف اصلی ما بوده است و همچنان در مسیر حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

مواد اولیه شیرینی پزی شامل انواع آردها ،افزودنی های مجاز ، پودرهای آماده ابزار شیرینی پزی شامل پیمانه اندازه گیری ، ابزار شکل دهی ، قالب های کیک و شیرینی در این مجموعه موجود می باشد.

علاقه مندان به خرید قالب کیک گالوانیزه موج می توانند با شماره های تلفن های تماس در صفحه تماس با ما تماس گرفته و با کارشناسان فروش لوازم قنادی بهگز ارتباط برقرار کنند.