لیست و اطلاعات فروشگاه های لوازم قنادی شهر زنجان

یکی از سوالاتی که کاربران وب سایت لوازم قنادی بهگز از تیم بهگز دارند اسم و آدرس عمده فروشی لوازم قنادی در شهر زنجان می باشد که فروشگاه لوازم قنادی بهگز در بخش زیر لیست و اطلاعات کامل پخش عمده لوازم قنادی شهر زنجان را برای شما جمع آوری نموده تا بتوانید با بزرگترین فروشگاه های لوازم قنادی استان زنجان آشنا شوید.

زنجان یکی از استان‌های تاریخی ایران است که در منطقه آذربایجان واقع شده است. نام این منطقه پیش از اسلام «زنگان» بوده است و اکنون نیز عموم مردم این شهر از همین نام استفاده می‌کنند. تماشای دیدنی‌های زنجان به راحتی می‌تواند هر گردشگری را مجذوب این استان کند. اگر چه زنجان به چیز‌هایی مانند چاقو، چغور پغور، میوه‌های تابستانی، و سد‌های کوچک و بزرگ مشهور است اما جاهای دیدنی زنجان بی‌شمارند.اگر مردم ایران وصف چاقوی تیز زنجانی را نشنیده باشند و یا گنبد زیبای سلطانیه را ندیده باشند،‌ اما حتما نوای زینب زینب دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان را به خاطر دارند.ملیله کاری، چاروق دوزی، مسگری و فرش‌بافی از صنایع دستی استان زنجان هستند. پس اگر طرفدار صنایع دستی هستید باید خود را آماده خرید کنید. زنجان مقصدی مناسب برای علاقه‌مندان به کوهنوردی است. در صورتی که قصد دارید در کنار بازدید از دیدنیهای زنجان ورزش کوهنوردی را نیز تجربه کنید، پیشنهاد ما کوه‌های ابدال، بابا گیلدر، بلقیس، چال، لعل کان و قبله داغ است. فروشگاه لوازم قنادی بهگز، مفتخر به ارسال محصولات و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهر زنجان می باشد. ما قصد داریم در این بخش به شما لیستی از فروشگاه تجهیزات قنادی در زنجان را معرفی نماییم.

محبوب‌ترین فروشگاه‌های لوازم قنادی شهر زنجان در شهرک رجایی، سعدی شمالی، خيابان امام، سعدی جنوبی، ميدان اميركبير، شهرک ولیعصر واقع شده است. شما می‌توانید از طریق لیست پخش عمده لوازم قنادی شهر زنجان که در بخش زیر توسط فروشگاه لوازم قنادی بهگز جمع آوری شده است به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که لوازم قنادی بهگز این لیست را جهت سهولت کاربران عزیز جمع آوری نموده و کیفیت و محصولات هرکدام از فروشگاه های لوازم قنادی در شهر زنجان و پخش لوازم قنادی در زنجان مورد بررسی قرار گرفته نشده است. جهت خرید اینترنتی لوازم قنادی زنجان می توانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

آدرس فروشگاه لوازم قنادی در شهر زنجان

از پرطرفدار ترین فروشگاه لوازم قنادی در زنجان می توان به لوازم قنادی راه پیما زنجان - لوازم قنادی وانیلا زنجان - لوازم قنادی دونات زنجان - لوازم قنادی ایزد پناه زنجان - لوازم قنادی پارمیدا زنجان - لوازم قنادی رولت زنجان - لوازم قنادی نظری زنجان - لوازم قنادی توت فرنگی زنجان - لوازم قنادی پاستيل زنجان - لوازم قنادی شادکنک زنجان و ... اشاره نمود که در بخش زیر لیستی از آدرس و اطلاعات تماس پخش لوازم قنادی در استان زنجان را برای شما قرار داده شده است.

ردیفنام فروشگاهنشانیشماره تماس
فروشگاه اینترنتی بهگزلوازم قنادی بهگزwww.behgaz.ir031-36246273
1لوازم قنادی دوناتاستان زنجان، زنجان، بلوار نوری09197485456
2لوازم قنادی ایزد پناهاستان زنجان، زنجان، سعدی جنوبی، بین چمنی و توحید02433361475
3لوازم قنادی پارمیدااستان زنجان، زنجان، سعدی شمالی/سرباز، بین شهید ابوالفضل محمدی زنجانی/صباحی و بن بست سوسن علیمرادیان09104823375
4لوازم تولد نبویاستان زنجان، زنجان، بعثت، بلوار 17 شهریور، بین سیامک ذوالقدر و شهید حمید نجفی09127402609
5لوازم قنادی حاج عبداللهاستان زنجان، زنجان، مطهری، شهید سید مقتدا موسوی، دوازده متری انقلاب اسلامی، بین استاد رضا روزبه و عباسی02433542057
6لوازم قنادی مهرگاناستان زنجان، زنجان، فردوسی، راسته بازار تاریخی پایین زنجان، بین میرزایی و میر بها الدین02433328139
7لوازم قنادی رولتاستان زنجان، زنجان، سعدی شمالی/سرباز، بین آیت الله رفیعی/بینش و بن بست شهید مصطفی خوش آیین02433441998
8لوازم قنادی آرکااستان زنجان، زنجان، شهرک وحیدیه، بلوار پروین اعتصامی، پلاک 13909123423493
9لوازم قنادی وانیلااستان زنجان، شهر زنجان شهرک ولیعصر خیابان گلستان پانزدهم09129280897
10
لوازم قنادی پاستیلاستان زنجان، زنجان، قائم، قائم 509127439451

پرفروش ترین های بهگز

اگر شما هم فروشگاه لوازم قنادی در زنجان می شناسید که در لیست بالا موجود نمی باشد جهت پیشنهاد اضافه نمودن فروشگاه مورد نظر به لیست از صفحه همکاری با بهگز فرم مربوط به همکاری را تکمیل نموده تا پس از بررسی کارشناسان لوازم قنادی بهگز فروشگاه مربوطه به لیست اضافه شود. هم چنین می توانید از طریق دکمه زیر وارد بخش همکاری با لوازم قنادی بهگز شوید.

محصولات لوازم قنادی بهگز

در بخش زیر تعدادی پرفروش ترین محصولات لوازم قنادی بهگز را می توانید مشاهده کنید

فروشگاه لوازم قنادی به گز

مجموعه به گز با داشتن بیش از پانصد محصول، یکی از بزرگ ترین عرضه کننده لوازم قنادی در کشور می باشد. طراحی محصولات جدید، رعایت و حفظ کیفیت و همچنین ارائه قیمت مناسب از اهداف اصلی ما بوده است و همچنان در مسیر حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

مواد اولیه شیرینی پزی شامل انواع آردها، افزودنی های مجاز، پودرهای آماده ابزار شیرینی پزی شامل پیمانه اندازه گیری، ابزار شکل دهی، قالب های کیک و شیرینی در این مجموعه موجود می باشد.

علاقه مندان به خرید قالب کیک گالوانیزه موج می توانند با شماره های تلفن های زیر تماس و با کارشناسان فروش لوازم قنادی بهگز ارتباط برقرار کنند.

اگر سوالي داريد ما مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستیم همين الان تماس بگيريد. تلفن ثابت : 03136246273 | تلفن همراه :09940749376