طعم لذیذ شیرینی نسکافه‌ای تازه درست شده و خوشمزه می‌تواند در طول روز شما را شاداب و پر انرژی نگه دارد و تاثیر مثبت و آرامبخشی در شما ایجاد کند. این خوراکی با طعم اصلی نسکافه یکی از خوش طعم ترین و مناسب‌ترین شیرینی‌های مخصوص دورهمی و مهمانی‌ها شناخته می‌شود و برای کسانی که عاشق نسکافه و قهوه هستند می‌تواند ترکیب جالب و بی‌نظیری محسوب شود. دنیای شیرینی‌پزی تنها یک حرفه آشپزی نیست بلکه انتخابی هنری و زیبا است که تجربه دلنشین و خوشایندی را نصیب شما می‌کند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با طرز تهیه کامل شیرینی‌ نسکافه‌ای آشنا کنیم و مراحل ابتدایی و پایان آن را با تمامی ذکر نکات در سایت بهگز توضیح دهیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مواد مورد نیاز برای تهیه شیرینی نسکافه‌ای

  • آرد: ۱۰۰ گرم
  • پودر قند: ۷۰ گرم
  • نسکافه: ۴ قاشق چای‌خوری
  • شکلات تخته‌ای: به میزان لازم
  • کره: ۵۰ گرم
  • زرده تخم‌مرغ: یک عدد
  • وانیل: نصف قاشق مرباخوری
  • بکینگ پودر: نصف قاشق چای‌خوری
  • گردو خرد شده: نصف لیوان
شیرینی نسکافه ای

بهترین شیرینی نسکافه ای

طرز تهیه شیرینی نسکافه‌ای

مرحله اول

 برای شروع کره اندازه‌گیری شده را در مکانی گرم قرار داده تا نرم شود سپس پودر الک شده قند را بر روی کره ریخته و آن را در مخلوط کن می‌ریزیم و به مدت ۵ دقیقه آن را ترکیب می‌کنیم تا رنگ شفافی به دست آید.

مرحله دوم

زرده تخم‌مرغ را همراه با وانیل به مواد اضافه می‌کنیم و به خوبی هم می‌زنیم. سپس نسکافه را به همراه مقداری آب با قاشق ترکیب می‌کنیم و بعد از اتمام و ترکیب مواد. آرد را سه بار الک کرده و با بکینگ پودر به مواد اضافه کنید و به خوبی ورز دهید تا به صورت خمیری و فشرده درآید.

مطالعه  طرز تهیه باتر کریم آلمانی برای تزئین کیک

 مرحله سوم

خمیر به دست آمده را سلفون کشیده و به مدت یک ساعت در یخچال می‌گذاریم. بعد از زمان استراحت داده شده خمیر را از یخچال بیرون کنید. سپس آن را به خوبی ورز دهید تا به شکلی صاف و یکدست تبدیل شود. خنک کردن خمیر در یخچال باعث می‌شود تا شیرینی‌هایتان هنگام پخت سفت تر شوند و تغییر شکل ندهند.

مواد اولیه شیرینی نسکافه ای

خرید مواد اولیه شیرینی نسکافه ای

مرحله چهارم

در این مرحله پس از آماده سازی و ورز دادن خمیر قالب‌های مخصوص شیرینی‌پزی را به صورت دلخواه انتخاب کنید. با این قالب‌ها طرح و شکل مورد نظر را ایجاد کنید، این قالب‌ها ممکن است از نوع فلزی، سیلیکون و یا حتی کاغذی باشند و به شما کمک کنند تا شیرینی‌هایتان شکلی نهایی و قالب یافته به خود بگیرند. بعد از آماده شدن خمیر آن‌ها را در سینی داخل فر می‌گذاریم و دستگاه را به مدت ۱۰ دقیقه روی ۱۸۰ درجه می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم به خوبی پخته شوند.

برای تهیه و سفارش بهترین مواد اولیه برای پخت انواع شیرینی‌ها می توانید با شماره های بهگز تماس بگیرید.

تلفن ثابت: 36246273-031| تلفن همراه: 09940749376

مرحله پنجم

بعد از اتمام پخت شیرینی‌ها سریع آن‌ها را از فر خارج نکنید و اجازه دهید نیم ساعت در فر بمانند. سپس با گرمای آن به خوبی مغز پخت شوند و سطوح آن‌ها به رنگ طلایی تبدیل شود. پس از سرد شدن می‌توانید آن‌ها را از قالب‌های جای داده شده خارج کنید و اجازه دهید تا به خوبی خنک شوند.

پخت کیک نسکافه ای

پخت بهترین کیک نسکافه ای

مرحله ششم

مطالعه  چگونه در خانه کیک روز مادرخوشمزه بپزیم؟

 شکلات‌های تخته‌ای بن ماری شده را و با استفاده از فرچه‌های قنادی بر روی سطح شیرینی‌ها می‌مالیم. با گردوهای خرد شده و یا هر چیز دیگری که مناسب تزیین شیرینی باشد اضافه می‌کنیم. در صورت نیاز و برای تغییر رنگ و زیبا شدن شکل ظاهر شیرینی‌هایتان می‌توانید از پودر کاکائو و یا رنگ‌های خوراکی مخصوص قنادی استفاده کنید و جلوه‌ای زیبا و جذاب به آن ببخشید.

حال شیرینی نسکافه‌ای حاضر است و شما می‌توانید آنها را در ظروف دلخواهتان بچینید و عطر و بوی نسکافه را با طعم شیرین نوش جان کنید.

آموزش شیرینی به طور کلی به علاقه خلاقیت و حس هنری بستگی دارد تا شیرینی‌های خوش طعم و بی‌عیب پخته شوند. تهیه هر یک از شیرینی‌ها به ترکیبات و موادی سالم و ارگانیک نیاز دارد تا پس از اتمام پخت آن نتیجه مطلوبی به دست بیاید.

در سایت بهگز عطر و طعم شیرینی‌های دلپذیر و بی‌نظیر را تجربه کنید. با خرید بهترین مواد و ترکیبات قنادی لحظات شیرینی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید امیدواریم از طرز تهیه و پخت این شیرینی‌ها نهایت لذت را برده باشید و ما را در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

سخن آخر

شیرینی نسکافه‌ای، با طعم دل‌انگیز قهوه و بافتی نرم و لطیف، یکی از شیرینی‌های محبوب برای علاقه‌مندان به قهوه است. این شیرینی خوش‌طعم، ترکیبی از طعم قهوه نسکافه و شیرینی ملایم کیک را در خود جای داده است. با استفاده از پودر نسکافه، شکر، آرد، کره و تخم‌مرغ، شیرینی نسکافه‌ای به راحتی در خانه قابل تهیه است و نیازی به مواد افزودنی خاص یا دستگاه‌های پیچیده ندارد.

مطالعه  طرز تهیه پودینگ ساده وانیلی خوش طعم

این شیرینی، به دلیل داشتن قهوه، می‌تواند انرژی‌بخش باشد و برای جلسات کاری یا مطالعه، گزینه‌ای مناسب است. همچنین، شیرینی نسکافه‌ای به دلیل طعم و بافت خاص خود، می‌تواند در مهمانی‌ها و جشن‌ها، مورد توجه قرار گیرد و تجربه‌ای متفاوت از شیرینی‌های معمولی را ارائه دهد. با این حال، باید توجه داشت که مصرف زیاد قهوه می‌تواند برای برخی افراد مضر باشد، بنابراین در مصرف شیرینی نسکافه‌ای باید اعتدال را رعایت کرد. خرید این محصولات با قیمتی ارزان و باور نکردنی با ما از طریق شبکه اجتماعی بهگز و فروشگاه آنلاین در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  • مواد لازم برای تهیه شیرینی نسکافه‌ای چیست؟

آرد، کره، پودر قند، زرده تخم مرغ، وانیل، بیکینگ پودر، پودر نسکافه، آب، گردو خرد شده، شکلات تخته‌ای، خامه صبحانه، مغز بادام، پودر پسته.

  • طرز تهیه شیرینی نسکافه‌ای به چه صورت است؟

شامل مخلوط کردن کره و پودر قند، اضافه کردن زرده تخم مرغ و وانیل، حل کردن نسکافه در آب، اضافه کردن گردو، الک کردن آرد و بیکینگ پودر و در نهایت پخت در فر.

  • زمان پخت شیرینی نسکافه‌ای چقدر است؟

معمولاً حدود 10 دقیقه در فر با حرارت 150 درجه سانتیگراد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.