اگر شما هم یکی از علاقه مندان به تیم محبوب استقلال هستید یا اینکه دوست دارید دوستان یا خانواده استقلالی خود را شاد کنید، ما پخت کیک استقلال را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل کیک یکی از کیک های مورد علاقه پسرهای کوچک می باشد. این کیک پسرانه می تواند کودک شما را خوش حال نماید. بهگز در کنار شماست تا بهترین محصولات را برای پختن کیک استقلال در اختیار شما قرار دهد. در این مقاله طرز تهیه کیک استقلال را برایتان شرح می دهیم.

موارد لازم برای پخت کیک استقلال

برای پخت کیک پسرانه استقلال خوشمزه بهتر است مواد مورد نیاز را تهیه نمایید:

مراحل پخت کیک استقلال

  1. در اولین مرحله برای پخت یک کیک استقلال خوشمزه و خوش عطر باید تخم مرغ ها را در یک ظرف بزرگ شکسته و با همزن هم می زنیم.
  2. سپس شکر روغن مایع شیر و وانیل را به مواد اضافه کرده و با همزن هم می زنیم تا مواد با هم مخلوط شود.
  3. در مرحله بعد برای اینکه کیک به خوبی پف کند تمام مواد خشک را در یک ظرف جداگانه سه مرتبه الک کرده و به مخلوط شیر، روغن و تخم مرغ اضافه می کنیم. توجه داشته باشید که مواد به اندازه کافی با هم مخلوط شوند اگر مواد را بیش از اندازه با همزن هم بزنیم پف کیک می خوابد و کیک به خوبی پف نخواهد کرد.
  4. سپس کف ظرف و قالب مورد نظر را چرب کرده و با استفاده از کاغذ روغنی مواد را داخل قالب ریخته و کیک را داخل فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد از قبل گرم شده قرار می دهیم .
  5. وقتی روی کیک طلایی شد یک خلال دندان تمیز را داخل کیک فرو کرده و سپس از آن خارج می کنیم. اگر خلال دندان تمیز بود یعنی کیک شما آماده بیرون آمدن از فر است اما اگر مقداری از کیک به خلال دندان چسبیده بود، اجازه دهید تا کمی خنک شده و کناره هایی کیک را با چاقو از دیواره جدا کنید، سپس سینی بزرگی را بر سر قالب گذاشته و کیک را بر می گردانید.
پخت کیک استقلال

پخت کیک استقلال

اگر در رابطه با خرید عمده لوازم قنادی سوالي داريد ما مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستیم
تلفن ثابت : ۳۶۲۴۶۲۷۳-۰۳۱ | تلفن همراه :09940749376

مطالعه  طرز تهیه شیرینی ناپلئونی مجلسی

 

وسایل مورد نیاز برای پخت کیک استقلال

شما برای پخت یک کیک خوشمزه نیاز به وسایل و ابزار مختلفی دارید که زیر آنها را برایتان نام می بریم:

چگونه کیک استقلال خود را تزیین کنیم؟

اگر دوست دارید ظاهر کیکتان هم مانند طعم آن عالی باشد، باید به زیبا ترین شکل ممکن آن را تزیین کنید تا دوستانتان علاوه بر اینکه از طعم آن شگفت زده می شوند زیبایی کیک استقلال هم آنها را هیجان زده کند.

  • برای تزیین کیک می توانید از انواع سس ها، شکلات های تخته ای و ترافل های مختلف را از بهگز تهیه کنید و کیک های خود را زیبا کنید.
  • برای تزیین کیک استقلال خود می‌توانید از خمیر فوندانت ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی بهگز در رنگ های آبی و سفید استفاده کنید. برای استفاده از خمیرهای فوندانت بهتر است صبر کنید تا با دمای اتاق یکی شده سپس آن را به خوبی ورز دهید و با وردنه صاف کرده، کل فوندانت را بلند کرده و روی کیک قرار دهید.
  • در سایت بهگز تاپرها و ابزار تزیین کیک‌های مختلف با شکل های مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و کیک خودتون رو زیباتر کنید.
قالب مناسب برای پخت کیک استقلال

برای پخت کیک و شیرینی قالب های مختلفی وجود دارد که می توانید بسته به نیاز خود از آنها استفاده کنید، مانند قالب‌های پلاستیکی، قالب های تلقی، قالب های آلومینیوم، قالب های گالوانیزه، قالب های تفلون، قالب های سیلیکونی، قالب های میان تهی (شیفون‌دار) که تمامی این قالب ها را می توانید از طریق سایت بهگز خریداری کنید. سایت بهگز مناسب ترین و بهترین قالب را برای مصارف شخصی به شما پیشنهاد می کند که برای پخت کیک استقلال قالب های گرانیتی و قالب های تفلون بسیار مناسب هستند.

مطالعه  طرز تهیه نان شیرمال خانگی

سوالات متداول در مورد طرز پخت کیک استقلال

چیکار کنیم کیک استقلال مان پف کند؟ 4 راهکار برای آنکه کیکمان بیشتر پف کند:
• تخم مرغ ها به اندازه باشد و اجازه دهید با محیط هم دما شود.
• فر را از قبل گرم کنید و کیک را داخل فر سرد نگذارید.
• شیرین و بیکینگ پودر به اندازه ایی که در دستور آمده است، استفاده کنید.
• کیک را طبق دستورالعمل گفته شده درست کنید.

در هنگام پخت کیک استقلال دمای فر باید چه قدر باشد ؟ دمای معمول برای پخت کیک استقلال معمولاً ۱۸۰ درجه سانتیگراد است، اما در هنگام پخت کیک در فرهای برقی دما باید ۲۰ تا ۳۰ درجه کمتر باشد و برای پخت کیک در فرهای گازی باید ۱۰ دقیقه تا یک ربع قبل از قرار دادن کیک در فر آن را گرم نمود.

چیکار کنیم کیک استقلال مان بافت اسفنجی داشته باشد ؟
برای اینکه کیکمان بافت اسفنجی داشته باشد، هرگز نباید مقدار مواد را به سلیقه خود کم یا زیاد کنیم و همواره باید مطابق با اندازه هایی که داخل دستور آمده است؛ مواد را استفاده کنیم.

چه کنیم که کیک استقلال به کف قالب نچسبد؟ برای جلوگیری از چسبیدن کیک به کف قالب می‌توانیم از کاغذ روغنی استفاده کنیم ؛برای این کار بهتر است کاغذ روغنی را به اندازه کف قالب برش داده و آن را در ته ظرف قرار دهید و یا به جای استفاده از کاغذ روغنی می‌توانیم کف ظرف را با مقدار روغن چرب کرده و سپس مایع کیک را داخل آن بریزیم.

مطالعه  آشنایی با تاریخچه پیدایش فوندانت

چه کنیم که کیک استقلال بوی بد و نامطبوع نگیرد؟ برای اینکه شیرینی و یا کیکمان بوی بد و نامطبوع نداشته باشد و پس از پختن کیک تمام فضای خانه از عصر خوش کیک پر شود بهتر است که ظرف های مربوط به آن را خیلی تمیز پیش از پختن کیک بشوییم.

سخن پایانی کیک استقلال

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین راه پخت یک کیک استقلال را به شما آموزش دهیم به امید آنکه شما و دوستانتان لحظات خوبی را هنگام میل کردن کیک تجربه کنید. خرید این محصولات با قیمتی ارزان و باور نکردنی با ما از طریق شبکه اجتماعی بهگز و فروشگاه آنلاین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.