تزیین کیک در ظاهر و افزودن اشتها بسیار موثر است. مواد زیادی برای تزئین کیک وجود دارد که می توانید با استفاده از آن طرح های خاص و خلاقانه بر روی کیک خود داشته باشید. کیک های خانگی علاوه بر طعم خاص و ویژه ای که دارند دارای سادگی بسیاری هستند که با استفاده از پودر قند، کاکائو، سس های شکلات می توانید آن ها را از سادگی خارج کنید. تزیین کیک با پودر قند بسیار ساده و بدون دردسر می باشد و نیازمند یکسری از ابزارهای ساده که در همه خانه ها موجود است تا بتوانید بر روی کیک خانگی استفاده نمایید. در این مقاله راهکار های تزئین کیک با پودر قند را برایتان شرح می دهیم تا پایان مقاله همراه بهگز باشید.

تزئین کیک با شابلون همراه با پودر قند

یکی از راه های تزیین کیک با پودر قند استفاده از شابلون است. شابلون مورد نظر را انتخاب کنید و پودر قند را با استفاده از الک بر روی کیک بپاشید. و زمانی که کارتون تموم شد شابلون بردارید. بعد از برداشتن شابلون از روی کیک خواهید دید طرح مد نظر به چه زیبایی بر روی کیک نقش بسته است. لازم به ذکر است که در صورت نداشتن شابلون می توانید از طلق یا کاغذ استفاده نمایید. یک طرح ساده مانند قلب بر روی کاغذ یا طلق بکشید و آن را ببرید و همانند کار با شابلون پودر قند را بر روی آن بپاشید طرح مورد نظر بر روی کیک نقش می بندد.

تزئین کیک با شابلون و پودر قند

تزئین کیک با شابلون و پودر قند

اگر دنبال طرح های خاص و یونیک هستید می توانید طرح خود را بر روی کاغذ و طلق بکشید و از آن استفاده نمایید. یک ایده جالب می توانید اسم شخص یا تولدت مبارک را نوشته و با پودر قند بر روی کیک نقش بندازید. لازم به ذکر است که شابلون های آماده زیادی در بازار موجود هستند که شما می توانید آن ها را تهیه نمایید و استفاده کنید. باید بگوییم که لازم نیست حتما طرح ها را بکشید یا از بیرون تهیه نمایید می توانید طرح مورد نظر را از اینترنت پیدا کنید و آن را کپی کنید و به وسیله کاتر و قیچی طرح را از وسط کاغذ خارج نمایید و از آن استفاده کنید.

مطالعه  طرز تهیه باتر کریم آلمانی برای تزئین کیک

به این نکته توجه نمایید که اگر کیکتان گنبدی شد برای استفاده از تزیین آن با پودر قند قسمت قوس دار آن را با چاقو برش بزنید بعد از این طرح ها استفاده نمایید.

می توانید انواع شابلون های زیر را با طرح های متفاوت را از فروشگاه آنلاین بهگز تهیه نمایید.

تزیین کیک با پودر قند و نوارهای کاغذی

نوارهای کاغذی یک نوع شابلون هستند که بسیار ساده هستند. نوارهایی موازی که می توانند صاف یا به شکل های متفاوت باشند که با قرار دادن آن بر روی کیک و الک کردن پودر قند بر روی آن می توانید طرح را بر روی کیک پیاده سازی نمایید. لازم به ذکر است که با قرار دادن نوارهای کاغذی به صورت عمودی و افقی می توانید طرح های چهارخانه بر روی کیک بندازید. به این نکته توجه کنید که باید نوار های کاغذی را به آرامی بر دارید تا طرح خراب نشود.

تزئین کیک با گیپور و پودر قند

تزئین کیک با گیپور و پودر قند

تزئین کیک با استفاده از گیپور و پودر قند

حالا اگر شابلون و نوارهای کاغذی نداشته باشیم با چه چیزی کیک را تزئین نمایید. یکی از دیگر ابزار های تزئین کیک استفاده از گیپور است. گیپور یکی از وسایلی است که در تمام خانه ها موجود می باشد. لازم به ذکر است قبل از استفاده از گیپور آن را خوب بشورید و خشک نماید و بعد اتو کنید. حالا با پودر قند می توانید آن را تزئین نمایید. به این نکته توجه نمایید با احتیاط این کار را انجام بدید. چون گیپور از شابلون حساس تر است و دارای پارچه و انعطاف پذیر بوده و برداشتن آن باید دقت نمایید.

مطالعه  شکلات عاشقانه قلب سورپرایز

تزیین کیک با وسایل ساده در خانه

یکی از راه های ساده تزئین کیک استفاده از وسایل ساده در خانه یا آشپزخانه می باشد. فرض کنید هیچ یک از وسایل ذکر شده بالا را نداریم. در ادامه چند وسیله برای تزیین ساده ذکر می کنیم:

  • تزئین کیک با رنده یا وسیله مشبک همراه با پودرقند

هر وسیله ای که داری سطح مشبک باشد یا سوراخ داشته باشد می توانید با استفاده از آن و پاشیدن پودر قند کیک را تزئین نمایید.

  • تزئین کیک با استفاده از سیخ و پودر قند

سیخ وسیله ای است که در هر آشپزخانه ای پیدا می شود. که دارای جنس های چوبی و فلزی می باشد. سیخ ها مانند نوارهای کاغذی هستند که می توانید به حالت صاف یا مورب قرار دهید. به جای سیخ از نی های بلند نیز می توانید استفاده نمایید.

تزئین کیک خانگی با پودر قند

تزئین کیک خانگی با پودر قند

  • تزیین کیک با استفاده از پودرقند و پاستا شکلکی

پاستاهای شکلکی می تواند یکی از انتخاب های شما برای تزئین کیک باشد. پاستاها در طرح های متفاوت هستند با قرار دادند آن ها بر روی کیک و پودر قند طرح های قشنگی را پیاده نمایید.

کیک یک میان وعده خوشمزه است. کیک های خانگی دارای طعم مخصوص هستند. تزئین کیک خانگی با ساده ترین و کم هزینه ترین مواد نیز بسیار زیبا و جذاب است. برای خرید انواع لوازم قنادی می توانید از فروشگاه آنلاین بهگز اقدام کنید. محصولات و تخفیفات ویژه بهگز را می توانید از اینستاگرام دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.