از علاقمندی‌های بسیاری از افراد حضور در نانوایی های سطح شهر و گذراندن اوقات فراغتشان در این مکان هاست و بسیاری از افراد از نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه همراه با یک نان خوش عطر و طعم که غنی از فیبر و مواد معدنی است لذت می برند. اگر شما هم علاقه مند به نان تست یا روگن هستید و یا از امتحان کردن چیزهای جدید لذت می برید قطعا این مقاله برایتان مفید خواهد بود. شما در این مقاله از سایت بهگز علاوه بر توضیح ایزی تست و ایزی روگن تفاوت ایزی تست و ایزی روگن را نیز یاد خواهید گرفت.

ایزی تست چیست؟

ایزی تست یک مخلوط پودری نیمه آماده است که در تهیه‌ی نان تست و نان‌های شیرین و نرم از آن استفاده می‌شود. این افزودنی سبب بهبود کیفیت نان شده و سبب می شود نان تست ظاهری بهتر داشته باشد و پف بیشتری کند. این پودر انعطاف پذیری بالایی دارد و قدرت تحمل خمیر را در فرآیند تخمیر افزایش می دهد و باعث می شود نان در نهایت حجم مطلوبی داشته باشد. ایزی تست مورد استفاده در نان و شیرینی ها سبب افزایش ماندگاری و نرمی نان شده و تجربه‌ی لذت بخش تری را برای مصرف کننده ایجاد خواهد کرد. افزودن ایزی تست به خمیر سبب تغییر رنگ یا بوی نان نخواهد شد و در نهایت سبب بهبود کیفیت نان خواهد شد.

پودر ایزی تست

پودر ایزی تست

مقدار مجاز برای افزودن ایزی تست به خمیر نان

در افرودن ایزی تست نمی توان زیاده روی کرد و بهتر است مطابق با دستور موجود، این افزودنی را به خمیر نان افزود. بهتر است قبل از افزودن ایزی تست جرم آرد مورد استفاده در پخت نان را به دست آورده و تنها به اندازه ‌ی 10 درصد کل آرد به آن ایزی تست افزود.

مطالعه  نقش حیاتی خمیر مایه در صنعت غذایی

ایزی روگن چیست؟

ایزی روگن نیز مانند ایزی تست یک مخلوط نیمه آماده برای پخت نان است. از ایزی روگن برای پخت نان روگن یا چاودار استفاده می شود که در نهایت سبب عطر و طعم بی نظیر نان می ‌شود. ایزی روگن دارای پروتئین، فیبر، کلسیم، فسفر، منیزیم، روی، آهن، ویتامین های گروه E ،B و K است و نانی که با استفاده از این آرد تهیه می شود یک نان کامل بوده و ارزش غذایی بالایی دارد و مناسب انواع گروه‌های سنی است. این نان منبع سرشاری از فیبر، پروتئین و مواد معدنی است.

پودر ایزی روگن

پودر ایزی روگن

یکی از بهترین برند های ایزی روگن موجود در ایران گلنان پوراتوس است که شما می توانید با مراجعه به سایت بهگز به تهیه‌ی آن بپردازید . همچنین برند نان سحر هم به عرضه ایزی روگن تیره در ایران می پردازد که علاوه بر سایت بهگز در بسیاری از فروشگاه‌های معتبر در سراسر ایران یافت می شود.

مقدار مجاز برای افزودن ایزی روگن به خمیر نان

همان طور که پیشتر در این مقاله از سایت بهگز مطالعه کردید برای استفاده از مخلوط ایزی روگن نیز مانند ایزی تست باید مطابق دستور عمل کرد. در افرودن ایزی روگن نمی توان زیاده روی کرد و تنها می‌توان به اندازه ی بیست درصد وزن کل آرد به آن مخلوط نیمه آماده ایزی روگن افزود. افزودن مقدار مناسب این مخلوط های نیمه آماده سبب ماندگاری مطلوب، عطر و طعم منحصر به فرد نان می شود. تا شما و عزیزانتان هنگام میل کردن این نان غنی از فیبر و پروتئین، از طعم و عطر بی‌نظیر آن لذت ببرید و لحظات خوش و دلنشینی را تجربه کنید.

نان جو

نان جو

تفاوت ایزی روگن و ایزی تست در چیست؟

در تولید ایزی روگن بر خلاف ایزی تست از تکنولوژی خمیر ترش استفاده می شود که منجر به افزایش ماندگاری نان می شود. مخلوط‌ نیمه آماده‌ی ایزی روگن ممکن است به علت ترکیبات خاصی که دارد رنگ تیره‌ایی به نان بدهد اما در استفاده از ایزی تست در نان شما شاهد تغییر رنگ و تغییر بوی نان نخواهید بود. نان‌هایی که به کمک مخلوط نیمه آماده‌ی ایزی تست تهیه می شوند بسیار نرم بوده و انعطاف پذیری بالایی دارند.

مطالعه  چگونه نان تست خوشمزه درست کنیم؟

اگر در خصوص مواد اولیه قنادی سوالي داريد یا نیاز به ثبت سفارش دارید می توانید با شماره های بهگز تماس بگیرید.
تلفن ثابت : ۳۶۲۴۶۲۷۳-۰۳۱ | تلفن همراه :09940749376

دو نکته‌ی مهم در مورد تفاوت ایزی تست و ایزی روگن

حتما پیش از استفاده از مخلوط‌های نیمه آماده‌ی ایزی روگن و ایزی تست اطلاعات نوشته شده بر روی بسته بندی را مطالعه کنید و تاریخ انقضای آن را چک کنید. این نوع فرآورده‌ها معمولا نه ماه پس از زمان تولید قابلیت نگه داری و مصرف دارد.
مخلوط‌های نیمه آماده‌ی ایزی روگن و ایزی تست را باید در جای خشک، خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگه‌داری کرد تا کیفیت آن ها حفظ شود.

نحوه‌ی خرید ایزی روگن و ایزی تست

شما می توانید مخلوط‌های نیمه آماده‌ی ایزی روگن و ایزی تست را در وزن‌های مختلف و از برندهای متنوع از سایت بهگز خریداری کنید و در هنگام پخت نان از کیفیت آن شگفت زده شوید.
سایت بهگز با پشتیبانی دائمی و ارسال سفارشات شما به سراسر ایران، همواره آماده‌ی خدمت رسانی و ارائه‌ی بهترین و با کیفیت ترین محصولات به مشتریان خود است، تا در تجربه‌ی پخت یک نان مقوی و خوشمزه و با بافتی بی نظیر شما را همراهی کند.

سوالات متداول در مورد تفاوت ایزی تست و ایزی روگن

  • آیا پخت نان با ایزی روگن رژیمی است؟ کاربرد ایزی روگن برای تهیه نان های چاودار و جو است که بسیار کم کالری و غنی از مواد معدنی و فیبر است. این غلات تاثیر به سزایی روی کاهش اشتهای شما دارد و با سوزاندن چربی شکم، وزن شما را کنترل می کند.
  • مصرف ایزی تست چیست؟ ایزی تست یک مخلوط نیمه آماده برای تهیه انواع نان های نرم است. ایزی تست علاوه بر نرمی و خاصیت ارتجاعی بافت نان باعث افزایش حجم نان در هنگام پخت نیز می شود.
مطالعه  تفاوت نان شیرین با سایر نان ها

سخن پایانی

نان خوش طعم و غنی از مواد معدنی و فیبر مورد علاقه خیلی از افراد است. می توانید از ایزی تست و ایزی روگن یک مخلوط پودری نیمه آماده استفاده کنید. در این مقاله طرز استفاده از این مخلوط ها توضیح داده شد.سایت بهگز آماده دریافت سفارشات شما عزیزان از سراسر کشور است تا لذت پختن یک نان خوشمزه و به یادماندنی را تجربه کنید. خرید این محصولات با قیمتی ارزان و باور نکردنی با ما از طریق شبکه اجتماعی بهگز و فروشگاه آنلاین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 13 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.