آیا می‌دانید که کاغذ نسوز هواپز چه نوع کاغذی است و چه جنسی دارد؟ آیا می‌دانید که کاربرد این کاغذها چیست؟ هواپز دستگاهی برای پخت و پز انواع غذا از غذاهای سرخ کردنی گرفته تا غذاهایی است که نیاز به آبپز شدن دارند. برای این که درون دستگاه هواپز کثیف نشود، از کاغذها و قالب‌های سیلیکونی هواپز استفاده می‌شود. هر کدام از آن‌ها دارای قیمت خاصی و ویژگی‌های متعددی هم هستند.

معمولا کاغذهای هواپز محصولاتی یک بار مصرف هستند که قیمت آن‌ها چندان زیاد هم نیست. این کاغذها به شما کمک می‌کنند که بدون ایجاد چربی در کف هواپز و بدون ایجاد چسبندگی، بتوانید غذای مورد علاقه خود را بپزید. حتی به کمک این محصول، تمیز کردن هواپز نیز دیگر برایتان سخت نخواهد بود. شما می‌توانید سفارشات خرید این کاغذها را در وب سایت بهگز ثبت کنید. در ادامه می‌خواهیم کاغذ نسوز ایر فایر را به شما معرفی کنیم و در مورد طریقه استفاده و کاربرد این کاغذها با شما صحبت کنیم.

کاغذ نسوز هواپز

کاغذ نسوز هواپز

کاغذ نسوز هواپز چیست؟

کاغذ نسوز هواپز ابزاری برای آسان شدن کار شما در آشپزخانه است که در دستگاه‌های هواپز قرار می‌گیرد و کار پخت و پز را برایتان آسان می‌کند! شما با کمک این کاغذها بدون این که نیازی به شستشوی مکرر سبد هواپز داشته باشید، می‌توانید در طول روز چندین نوع غذا را در این دستگاه‌ها طبخ کنید. این کاغذها یک بار مصرف هستند و پس از پخت یک غذا باید دور انداخته شوند. البته اگر کاغذ تمیز باقی مانده بود، در دفعات مکرر هم می‌توان از آن استفاده کرد.

مهم‌ترین ویژگی کاغذ نسوز داخل هواپز این است که در برابر حرارت هالوژن‌های هواپز مقاوم هستند و آسیبی نمی‌بینند. این کاغذها دارای مزایا و معایب متعددی هم می‌باشند که قبل از خرید باید با آن‌ها آشنا باشید. آیا می دانید قیمت کاغذ نسوز برای هواپز چقدر است؟ باید این گونه گفت که در کل این محصول نسبت به قالب های سیلیکونی مخصوص هواپز، محصولی ارزان قیمت‌تر است اما خب، ماندگاری چندانی هم ندارد و تنها یک بار قابل استفاده است!

 

انواع کاغذ نسوز هواپز

کاغذهای مخصوص هواپز در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. از آنجایی که مخزن داخلی برخی از سرخ کن‌ها دایره شکل است و برخی دیگر مربع شکل، این کاغذها در دو نوع مربع و گرد طراحی و تولید شده‌اند. سایز آن‌ها نیز تقریبا یکسان است. از نظر تعداد در بسته بندی هم می‌توان این کاغذها را به انواع مختلفی تقسیم کرد. کاغذ نسوز مخصوص سرخ کن در بسته‌ زیر ارائه می شود:

مطالعه  آشنایی با ماسوره های قنادی

 

طرز استفاده از کاغذ نسوز هواپز

برای این که از کاغذ نسوز داخل هواپز استفاده کنید، لازم است طریقه استفاده از این محصول را بدانید که خیلی هم ساده و آسان است:

  1. ابتدا بسته بندی کاغذ را باز کنید و سپس یک عدد کاغذ را از درون این بسته بیرون بکشید.
  2. در مرحله بعد سبد موجود در هواپز را به آرامی به قسمت خارج بیاورید و این کاغذ را در آن جای دهید. در انتخاب مدل کاغذ دقت داشته باشید و آن را متناسب با نوع سبد هواپز خود انتخاب کنید.
  3. پس از این که کاغذ را درون مخزن قرار دادید، لازم است که غذا یا مواد کیک را درون این مخزن بگذارید. اگر غذا آب دارد یا مایعات به آن چسبیده‌اند، بهتر است از دو عدد کاغذ استفاده کنید. سپس درب را ببندید و منتظر بمانید تا غذا بپزد.
  4. در این مرحله غذای پخته شده از دستگاه خارج کنید و کاغذ را دور بیندازید. طی کردن این مراحل به نیم ساعت زمان نیاز دارد.
طرز استفاده از کاغذ نسوز هواپز

طرز استفاده از کاغذ نسوز هواپز

کاربرد کاغذ نسوز هواپز

اگر قصد خرید کاغذ نسوز سرخ کن را دارید، باید با کاربردهایی که این محصول دارد هم آشنایی کاملی داشته باشید. این محصولات محصولاتی مناسب برای جذب روغن در هواپز به شمار می‌آیند که مانع چسبیدن مواد غذایی و روغنی به کف هواپز می‌شوند. شما به کمک این کاغذها می‌توانید غذاهایی خوشمزه‌تر و رژیمی را به سادگی طبخ کنید و لذت غذا خوردن را بدون نگرانی از بابت شستشوی این محصول بچشید. این کاغذها به راحتی قابل استفاده هستند و به آسانی درون هواپز جا می‌گیرند. با این وجود، عمر دستگاه شما هم بالاتر خواهد رفت.

مطالعه  آیا مصرف جوانه گندم عوارض جانبی هم دارد؟

دیگر کاربردی که این کاغذها دارند، در داغ کردن و برشته کردن نان و کیک است. شما بدون این که نیازی به مایکروفر داشته باشید، می‌توانید از هواپز برای برشته کردن غذا و نان و کیک استفاده کنید؛ اما قبل از آن لازم است که برای جلوگیری از کثیف شدن سرخ کن از این کاغذها استفاده نمایید.

 

مزایای استفاده از کاغذ نسوز داخل سرخ کن

فرفی ندارد که شما کدام یک از کاغذ نسوز داخل سرخ کن را انتخاب می‌کنید، در هر صورت لازم است که با مزایای استفاده از این کاغذها آشنایی کاملی داشته باشید:

همان طور که گفتیم، با استفاده از این کاغذها دیگر نیازی به شستشوی سبد هواپز نخواهید داشت. گرچه این سبدها جنس خوبی دارند؛ اما پس از مدتی ممکن است در اثر عوامل مختلف آسیب ببینند یا دچار رنگ پریدگی شوند. پس بهتر است از این مشکل پیشگیری کنید و با کمک کاغذ نسوز داخل هواپز میزان شستشوی این دستگاه‌ها را به حداقل برسانید.

به کمک این کاغذها شما می‌توانید هر نوع غذایی را که می‌خواهید، در هواپز بپزید. بدون وجود این کاغذها نمی‌توان در سرخ کن غذا را پخت. علاوه بر آن، اگر علاقمند هستید که غذاهای آب دار بپزید و سرخ کنید، این محصولات برایتان عالی هستند.

در مورد قیمت آن‌ها باید بگوییم که قیمت مناسبی هم برای این محصولات در نظر گرفته شده است. اگر شما از فروشگاه لوازم قنادی بهگز این کاغذها را بخرید، می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.

کاغذ سرخ کن هواپز

کاغذ سرخ کن هواپز

فرق کاغذ روغنی و کاغد نسوز هواپز

اگر به دنبال دانستن تفاوت کاغذ روغنی نسوز و کاغذ نسوز هواپز هستید، باید به چند ویژگی مختلف این کاغذها نگاه بیندازید. اولین تفاوت این دو در موادی است که برای تولید آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاغذهای نسوز عمدتا از بوکسیت‌های خورد شده معدنی نشئت می‌گیرند و می‌توانند در برابر حرارتی بالا از خود مقاومت نشان دهند. این کاغذها از خواص مکانیکی بالایی نیز برخوردار شده‌اند. این کاغذها ضمن این که دارای کفی هستند، دیواره‌هایی هم دارند که باعث نگهداری بهتر از مواد غذایی می‌شوند. در حالی که کاغذهای روغنی به اندازه کاغذهای نسوز مقاوم نیستند و شکل ظاهری آن‌ها تخت است.

مطالعه  هر آنچه درباره قالب سیلیکونی باید بدانید

کاغذهای روغنی برای فر و توستر و … مناسب هستند اما کاغذهای نسوز در کنار فر و توستر، در سرخ کن و هواپز نیز قابل استفاده می‌باشند. کاغذهای روغنی دارای خواص نچسب بودن هستند و اجازه نمی‌دهند که مواد از آن‌ها خارج شده و به دستگاه زیرین خود بچسبند. اما ممکن است کاغذهای نسوز به این اندازه کاربردی نباشند. شما متناسب با آنچه که نیاز دارید، باید یکی از بهترین انواع کاغذها را خریداری کنید و آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید.

اگر در رابطه با خرید عمده کاغذ نسوز هواپز سوالي داريد ما مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستیم
تلفن ثابت : ۳۶۲۴۶۲۷۳-۰۳۱ | تلفن همراه :09940749376

کاغذ نسوز هواپز از کجا تهیه کنیم؟

امروزه وب سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که مراکز خرید عمده و جزئی کاغذهای نسوز هستند. شما می‌توانید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید یا خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. عمده‌ترین مراکز برای فروش این کاغذها، فروشگاه‌هایی هستند که انواع قالب‌های کیک و ژله و کلیه وسایل قنادی را به فروش می‌رسانند. پس شما در دسترسی به این کاغذها محدودیتی نخواهید داشت! برای خرید کاغذ نسوز سرخ کن می توانید به فروشگاه بهگز مراجعه نمایید.

 

کاغذ نسوز هوا پز در یک کلام

در مقاله قبلی در مورد طرز استفاده از انواع قالب های سیلیکونی هواپز صحبت کردیم در این متن در مورد کاغذ نسوز هواپز صحبت شد. این کاغذها، کاغذهایی مقاوم و باکیفیت هستند که در برابر حرارت آسیب نمی‌بینند و برای طبخ غذا انتخابی مناسب به شمار می‌آیند. برای استفاده از آن‌ها کافی است کاغذ را از بسته خود خارج کنید و درون هواپز قرار دهید. این کاغذها در کاهش میزان شستشوی هواپز و تسریع روند پخت غذا به آسانی به شما کمک خواهند کرد. انواع مختلفی در ابعاد و اشکال مختلف از این کاغذها وجود دارند که هر کدام می‌توانند به نوعی نیاز شما را برطرف کنند. جهت خرید این محصولات با قیمتی ارزان و باور نکردنی با ما از طریق شبکه اجتماعی بهگز و فروشگاه آنلاین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 3 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.