یکی از جذاب‌ترین و پردرآمدترین مشاغل پخت کیک و شیرینی در خانه است. تصور کنید در حین انجام این کار گذر زمان را احساس نکنید و در دنیای رایحه‌ها و رنگ‌ها کار کنید. هر روز شما یک سفارش متفاوت دارید. یک چالش جدید و یک تجربه لذت‌بخش. این کار یک هنر است و علاقه‌مندان به این کار می‌توانند پس از کسب مهارت‌های لازم با حداقل امکانات شروع به کار کنند. البته علاوه بر لذتی که از این کار می‌برید، باتوجه‌به زمان و هزینه‌ای که صرف می‌کنید، باید بازده مالی مطلوبی هم به همراه داشته باشد. چه مبتدی باشید و چه یک قناد حرفه‌ای، باید بدانید که چگونه با بازار کار ارتباط برقرار کنید و سودرسانی را بشناسید. خبر خوب برای شما این است که کسب درآمد از این راه آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید و فقط نیاز به آگاهی دارید. اگر عاشق تهیه کیک و دسرهای خانگی خوشمزه هستید و قصد دارید در‌آمد کیک پزی خانگی زیادی کسب کنید، این مقاله برای شما مناسب است. پس تا انتهای مقاله همراه فروشگاه بهگز باشید.

کسب در‌آمد از کیک پزی خانگی

کسب در‌آمد از کیک پزی خانگی

برای کسب در‌آمد کیک پزی خانگی چه باید کرد؟

اگر به کیک و شیرینی‌پزی در منزل علاقه‌مند هستید و می‌خواهید کسب‌وکار خانگی راه‌اندازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در دوره آموزش پخت کیک ثبت‌نام کنید. حقیقت این است که مهم نیست چقدر در پخت دسر و کیک در خانه مهارت دارید، گذراندن یک دوره کوتاه می‌تواند به شما در ارتقای شغل تجاری شما کمک کند. دوره‌ها به‌صورت آنلاین یا حضوری برگزار می‌شود و قیمت آنها از ۳۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان متغیر است. پس از اتمام دوره، تجهیزات کیک پزی و محیط کار را آماده کنید. همچنین تهیه مواد اولیه و مواد بسته‌بندی نیز ضروری است. برای اینکه کسب‌وکار خود را به بهترین نحو پیش ببرید، حتماً به تمیزی محیط و تهیه کیک‌های مرغوب توجه کنید.

مطالعه  طرز تهیه شیرینی کانولی ایتالیایی همراه با دستور پخت

برای راه‌اندازی کسب‌وکار کیک در خانه به تجهیزات حرفه‌ای زیادی نیاز ندارید. اما به‌طورکلی فر، همزن برقی، قالب شیرینی پزی، سینی، کاترها، قیف و ماسوره، وردنه، قلم‌موی شیرینی‌پزی، توری خنک‌کننده، کاغذروغنی و کاغذ روغنی نسوز، صفحه سیلیکونی یا ایرمت شیرینی، پیمانه اندازه‌گیری مواد خشک، ترازو، پیمانه اندازه‌گیری مایعات، قاشق اندازه‌گیری، رنده، چاقوهای آشپزخانه از مهم‌ترین وسایل پخت در منزل می‌باشد. علاوه بر این، مواد اولیه پخت: آرد، شکر، نشاسته، تخم‌مرغ، کاکائو، هل، طعم‌دهنده‌ها، ترافل های تزئینی، دارچین، میوه‌ها و … است. شما عزیزان می‌توانید برای تهیه مواد اولیه قنادی با قیمت مناسب به فروشگاه لوازم قنادی بهگز مراجعه کنید. پیشنهاد میکنیم مقاله راهکارهایی برای داشتن سفارشات عمده کیک و شیرینی، را برای راه‌هایی جذب سفارشات عمده در شغل کیک و شیرینی بخوانید.

 راه‌اندازی کسب‌وکار کیک در خانه

راه‌اندازی کسب‌وکار کیک در خانه

تبلیغات برای کسب در‌آمد کیک پزی خانگی

پخت انواع شیرینی و کیک به زمان مناسب برای نگهداری آنها بستگی دارد. ماندگاری شیرینی‌های خشک بیشتر از شیرینی‌های تر است و دیرتر کهنه می‌شود. اما شیرینی‌های خامه‌ای و تر را باید در یخچال نگهداری کرد و در کمتر از چند روز مصرف شوند؛ در غیر این صورت کهنه و غیرقابل‌استفاده می‌شوند. براین‌اساس بهتر است شیرینی‌های تر را در روز مقرر آماده کنید تا سالم و خوش‌طعم باشد. اصلی‌ترین عامل فروش از طریق تبلیغات، کیفیت محصولات قنادی آماده شده توسط شما است. برای فروش محصولات خود و کسب در‌آمد کیک پزی خانگی باید در اولین قدم کار خود را برای مشتریان تبلیغ کنید.

روش تبلیغ هر محصول با دیگری متفاوت است. در واقع تبلیغات می‌تواند یک فعالیت دوطرفه با همکاران شما محسوب شود. عقد قرارداد با دفاتر تشریفاتی، تالارها، قنادی‌های معروف شهر و… و سفارش دلخواه آنها می‌تواند راه آسانی برای کسب درآمد با پخت کیک در منزل باشد. شما می‌توانید یک آلبوم نمونه کارها را ایجاد کنید که برای فروش شیرینی طراحی شده است تا مشتریان بتوانند با ذهن بازتری کیک و شیرینی سفارش دهند. این یک ایده حرفه‌ای برای معرفی و نمایش محصولات مختلفی است که می‌توانید درست کنید.

مطالعه  نقش بیکینگ پودر در کیک و شیرینی پزی

همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بهتر و بیشتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. شما می توانید یک صفحه اینستاگرام راه اندازی کنید یا وب سایت خود را داشته باشید. البته از آنجایی که جستجوی گوگل بهتر است و سایت در دسترس شماست و می توانید از این طریق فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید، راه اندازی وبسایت بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بسته بندی تولیدات قنادی

نکته بعدی که باید به آن پاسخ دهید این است که برای شروع پخت کیک چه کاری باید انجام دهید. موضوع بسته‌بندی کیک و شیرینی‌ها است. شما می‌توانید تولیدات خود را در ظروف مختلفی بسته‌بندی کنید، می‌توانید از ظروف در دار پلاستیکی استفاده نمایید و یا اینکه کیک‌های خود را در جعبه‌های مقوایی قرار دهید. این کاملاً بستگی به سلیقه و میزان هزینه‌ای که می‌خواهید برای بسته‌بندی کارهای خود انجام دهید، دارد. اما اگر می‌خواهید منحصربه‌فرد و متمایز باشید، توصیه می‌کنیم یک جعبه مخصوص برای آثار هنری خود انتخاب کنید. هر کدام از این موارد هزینه متفاوتی را می‌طلبد. اما پس از طراحی و تصمیم‌گیری نهایی در مورد سبک بسته‌بندی محصول، بهتر است به‌صورت عمده سفارش خود را انجام دهید تا در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود.

پخت کیک و شیرینی

پخت کیک و شیرینی

بررسی مشتریان و خریداران مهم کیک و شیرینی

  • دفاتر تشریفات مجالس
  • فروشگاه لوازم جشن و تولد
  • کافه‌ها و رستوران‌ها
  • فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها
  • خانم‌های خانه‌دار

سخن پایانی

همان‌طور که گفته شد کیک و شیرینی‌پزی یکی از مشاغل حرفه‌ای و جذابی است که می تواند درآمد خوبی به همراه داشته باشد. در این مقاله با کسب در‌آمد کیک پزی خانگی آشنا شدید.. امیدواریم خواندن این مقاله به شما انگیزه لازم برای شروع کار را بدهد. مراقب باشید که برای شروع پخت کیک یا شیرینی‌ باید از ابزار مناسب استفاده کنید. پس از آن باید ایده های مربوط به این شغل را به خوبی مطالعه کنید و در این زمینه تجربه کسب کنید. پخت کیک و شیرینی خشک یا مرطوب یک کار سرگرم کننده است. کوکی های خشک ماندگاری بیشتری دارند و کوکی های تازه بهتر است در همان روز ارسال شوند. بر اساس این مقاله بهگز، مهم ترین عامل برای تبلیغات و فروش، کیفیت محصول است. دقت داشته باشید که برای جذب مشتریان خود باید سنگ تمام بگذارید تا بتوانید آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.پیشنهاد می کنیم ما را در شبکه اجتماعی بهگز نیز دنبال کنید. لازم به ذکر است مجموعه بهگز سعی بر این داشته تا با کیفیت ترین محصولات را در برند های معتبر موجود و روز بازار در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهد.

مطالعه  چگونه در خانه کیک شب یلدایی خوشمزه بپزیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.