حتما شما هم دیده‌اید که در تولدها و مهمانی‌هایی که به مناسبت‌های مختلف برپا می‌شوند، فینگرفودها کاربرد زیادی دارند. این غذاها که در ابعاد کوچک تهیه می‌شوند، از تنوع بالایی برخوردار هستند و طرز تهیه هر کدام از آن‌ها خاص است. در بسیاری از فرهنگ‌ها همیشه غذای دست نخورده در میان غذاها دیده می‌شود. از این رو، ابعاد غذاها را بسیار کوچک کرده‌اند تا این که در نهایت فینگر فودها به وجود آمده‌اند. در ادامه با بهترین انواع فینگر فود تولد و طرز تهیه آن‌ها در بهگز شما خواهید شد.

 

طرز تهیه فینگر فود برای تولد و میهمانی

فینگر فودی که برای تولد و شادی تهیه می‌شود، باید ظاهری امروزی داشته باشد و زیبایی را به مجالس هدیه کند. شما باید همیشه غذاهای انگشتی را برای تولد انتخاب نمایید که جوان پسند هستند. از آنجایی که خیلی از مهمانان شما فینگر فود را در کنار غذای اصلی سرو می‌کنند، لازم است که به فکر غذای اصلی هم باشید. پس اگر به فکر یک تولد به یاد ماندنی هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با طرز تهیه فینگر فود برای تولد هم آشنایی داشته باشید.

 

چه غذاهایی را به صورت فینگر فود می‌توان آماده کرد؟

فینگر فود در لغت به معنای غذای انگشتی معنا شده است. ساندویچ‌ها، سوسیس، سالاد الویه و غذاهای لقمه‌ای می‌توانند بهترین فینگر فودها برای تولد باشند. امروزه انواع استیک، اسنک و تارت و … را هم در زمره فینگر فود مناسب برای تولد به حساب می‌آورند. این غذاهای خوشمزه با سبزیجات و کنجد تزئین شده و سفره غذای تولد را بهبود می‌دهند. طرز تهیه فینگر فود برای تولد در ادامه ذکر شده است.

 

فینگر فود فیله مرغ سوخاری

یکی از انواع فینگر فودهایی که برای تولد هم مناسب است، فیله مرغ سوخاری است. این نوع از فینگر فود طرفداران زیادی دارد و طرز تهیه آن هم آسان است. معمولا با انواع سس و سیب زمینی می‌توان فیله مرغ سوخاری را سرو کرد. طرز تهیه فینگر فود برای تولد که مرغ سوخاری است، به شرح زیر می‌باشد:

  • ابتدا باید مواد مورد نیاز را تهیه کنید. فیله مرغ 600 گرم، تخم‌ مرغ 2 عدد، فلفل پاپریکا 1 قاشق چای خوری، فلفل قرمز یک دوم قاشق چای خوری، نمک یک دوم قاشق چای خوری، آرد گندم به میزان لازم، آرد سوخاری به میزان لازم مواد لازم برای تهیه این فینگر فود هستند.
  • سپس فیله مرغ را به پودر پاپریکا آغشته نمایید و آن‌ها را درون آرد گندم قرار دهید.
  • در مرحله بعد دو عدد تخم مرغ آماده کرده و فیله‌ها را درون آن قرار دهید. سپس فیله را درون پودر سوخاری بیندازید و سرخ کنید.
فینگر فود فیله مرغ سوخاری

فینگر فود فیله مرغ سوخاری

فینگر فود سمبوسه

مطالعه  دنیای رنگ های خوراکی و کاربرد آنها

فینگر فود نام آشنای دیگری که در مجالس و میهمانی‌ها طرفداران زیادی دارد، سمبوسه است. برای تهیه سمبوسه به پیازچه، سیب زمینی، نان، روغن، نمک و فلفل، جعفری و گوشت نیاز پیدا خواهید کرد. مراحل پخت آن هم به شرح زیر هستند:

  • سیب زمینی را پوست بکنید و آن را نگینی خرد و سرخ کنید. سپس دو عدد پیاز را پوست کنده و درون تابه سرخ نمایید. حال زردچوبه و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید.
  • در مرحله بعد گوشت را اضافه کرده و همه مواد را با هم تفت دهید. سپس نان را آماده نمایید و مواد را درون نان بریزید.
  • حال نان را بپیچید و سمبوسه را سرخ کنید. در این مرحله غذای شما آماده است.
فینگر فود سمبوسه

فینگر فود سمبوسه

فینگر فود اسپرینگ رول

اگر با طرز تهیه فینگر فود برای تولد آشنا باشید، حتما می‌دانید که این غذا به آسانی تهیه می‌شود و به صورت سرد و گرم نیز قابل خوردن است. برای تهیه اسپرینگ رول به گوشت چرخ کرده ۴۰۰ گرم، کره، پیاز و فلفل دلمه یک عدد و خمیر فیلو و پنیر پیتزا نیاز پیدا خواهید کرد. نحوه پخت آن نیز به شرح زیر است:

  • کره را داخل تابه بریزید، آن را آب کنید و پیاز خرد شده را به تابه اضافه نمایید. حال گوشت را نیز بیفزایید و اجازه دهید مواد سرخ شوند.
  • در مرحله بعد فلفل دلمه‌ای، فلفل، پنیر پیتزا و نمک را به محتویات درون تابه بیفزایید.
  • حال این مواد را در خمیر قرار دهید و خمیر را بپیوید. شما می‌توانید خمیر را مجددا در روغن سرخ کنید یا نه، همان طور که هست اسپرینگ رول را سرو نمایید.
فینگر فود اسپرینگ رول

فینگر فود اسپرینگ رول

فینگر فود کسادیا

کسادیا نوعی فینگر فود مکزیکی به شمار می‌آید که امروزه دچار تغییرات زیادی هم شده است. افرادی که به گوشت علاقه دارند، می‌توانند از این غذای بی نظیر در تولد یا سایر مجالس استفاده کنند. طرز تهیه فینگر فود برای تولد آسان است و حدود یک ربع طول می‌کشد. برای این فینگر فود شما به خامه، گشنیز، فلفل دلمه، پیاز، روغن، لیموی ترش، گوشت، پنیر چدار و نان ترتیلا و گوجه نیاز دارید. برای طبخ نیز مراحل زیر را طی نمایید:

  • ابتدا پیاز و فلفل دلمه‌ای را خرد کرده و آن‌ها را سرخ کنید. سپس یک تابه را انتخاب نمایید و درون آن را با روغن پر کنید.
  • در مرحله بعد پیاز و فلفل سرخ شده را روی نان ترتیلا قرار دهید و گوجه و پنیر و گشنیز را هم اضافه کنید.
  • سپس نان را درون تابه قرار داده و آن را سرخ کنید. به همین راحتی می‌توانید این فینگر فود پرطرفدار و خوشمزه را برا تولد آماده کنید.
فینگر فود کسادیا

فینگر فود کسادیا

فینگر فود اسنک

مطالعه  تهیه حلوا با آرد قنادی

اسنک هم از هر نوعی که باشد، می‌تواند غذایی عالی برای تولد به شمار بیاید. افرادی که به دنبال طرز تهیه فینگر فود برای تولد هستند، اکثر اوقات دوست دارند که با روش تهیه اسنک هم آشنا باشند. اسنک با گوشت، سبزیجات، کالباس و مرغ تهیه می‌شود بسته به سلیقه شما، مواد میانی آن نیز می‌تواند تغییر کند. برای اسنک گوشت شما باید گوشت، قازچ، پیاز، فلفل دلمه، پنیر پیتزا، نمک و زردچوبه را آماده کنید.

  • در مرحله بعد، پیاز را سرخ کرده و آرام آرام گوشت را به آن اضافه نمایید. کمی بعد زردچوبه، نمک، فلفل دلمه و قارچ را بفزایید و اجازه دهید مواد به خوبی بپزند.
  • حال یک لایه نان تست آماده کنید، مواد را روی آن قرار دهید و یک لایه دیگر هم بگذارید.
فینگر فود اسنک

فینگر فود اسنک

فینگر فود الویه

الویه یکی از متداول‌ترین فینگر فودهایی است که شما می‌توانید تهیه نمایید. این غذای خوشمزه با سیب و زمینی و مرغ تهیه می‌شود و مخلفات دیگری هم دارد. خیار شور، تخم مرغ، نخود فرنگی و سس مایونز از مخلفات دیگری هستند که برای تهیه فینگر فود الویه به آن‌ها نیاز دارید. سیب زمینی و تخم مرغ و مرغ را آبپز کنید. سپس آن‌ها را له کنید و خیار شور و نخود فرنگی را بیفزایید. شما می‌توانید الویه را درون قیف بریزید یا به هر شکلی که دوست دارید، آن را تزئین کنید.

فینگر فود الویه

فینگر فود الویه

فینگر فود سوشی؛ فینگر فود دریایی

طرز تهیه فینگر فود برای تولد کار چندان سختی هم نیست اما ممکن است وقت زیادی از شما بخواهد. سوشی هم در این میان جزو دشوارترین فینگر فودهایی است که با استفاده از برنج و ماهی تهیه می‌شود. برای طبخ سوشی به برنج، سرکه، شکر، نمک، جلبک، ماهی، آووکادو و خیار نیاز دارید. ابتدا برنج را نیم پز کنید و آن را با شکر و سرکه ترکیب نمایید. سپس ورق‌های جلبک را گرم کنید تا بایه برنج و خیار روی آن قرار بگیرد. در مرحله بعد آووکادو و ماهی نیم پز شده را درون ورق جلبک قرار دهید و آن را ببندید‌. در آخر هم آن را رول کنید و با برش‌های کوچک سوشی خود را آماده نمایید. معمولا در مهمانی‌های خاص و مهم از شپشی به عنوان بهترین فینگر فود استفاده می‌شود.

فینگر فود سوشی

فینگر فود سوشی

فینگر فود کشک بادمجان

مطالعه  طرز تهیه روغن صاف قنادی

با استفاده از کشک بادمجان شما می‌توانید فینگر فودی همه پسند را تهیه کنید. بدین منظور به بادمجان، سیر، کشک و نعنا و روغن نیاز دارید. ابتدا بادمجان را کاملا سرخ کنید و آن را له نمایید. سپس بادمجان له شده را درون روغن بریزید، به آن سیر و نعنا اضافه کنید و صبر کنید تا کمی بپزد. پس از آن، اجاره دهید مواد با هم تفت داده شوند تا مزه بگیرند. سپس کشک را اضافه کنید و کشک بادمجان را در ظرف یا در نان مخصوص بریزید.

فینگر فود کشک بادمجان

فینگر فود کشک بادمجان

اگر در رابطه با خرید عمده لوازم قنادی سوالي داريد ما مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستیم
تلفن ثابت : ۳۶۲۴۶۲۷۳-۰۳۱ | تلفن همراه :09940749376

زمان کافی برای تهیه فینگر فودها

طرز تهیه فینگر فود برای تولد آسان است. غذاهای فینگر فودی یا انگشتی در صرفه جویی در زمان و تایم به شما کمک زیادی می‌کنند. مخصوصا افرادی که شاغل هستند و زمان کافی برای طبخ غذا را در اختیار ندارند، می‌توانند از این غذاها استفاده کنند. بهتر است شما مواد اولیه فینگر فودهای گرم را آماده کنید و پس از این که میهمانان آمدند، آن‌ها را طبخ کنید. مدل‌های دیگر فینگر فود مثل سالاد الویه یا سوشی را که نیازی به گرم شدن ندارند، می‌توانید قبل از تشرف مهمانان آماده کنید. فروشگاه آنلاین بهگز ارائه دهنده انواع لوازم قنادی مورد نیاز برای مجالس است.

 

سوالات متداول در مورد 8 طرز تهیه فینگر برای تولد و میهمانی

  • طرز تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه چگونه است؟ مرغ سوخاری، کشک بادمجان و الویه جزو ساده‌ترین و ارزان‌ترین انواع فینگر فودی هستند که شما می‌توانید تهیه کنید.
  • فینگر فود تولد باید چگونه باشد؟ این فینگر فودها باید جوان پسند باشند و به خوبی تزیین شوند. همچنین باید عذاهایی باشند که همه به آن‌ها علاقه دارند.
  • فینگر فود تولد با سیب زمینی چیست؟ کوکو سیب زمینی و الویه انواع فینگر فودهای تولدی هستند.

 

نتیجه گیری 8 طرز تهیه فینگر برای تولد و میهمانی

ما در این مطلب در مورد طرز تهیه فینگر فود برای تولد صحبت کردیم. افرادی که می‌خواهند یک غذای خوب و آسان را برای تولد آماده کنند، باید به سراغ فینگر فودها یا غذاهای انگشتی بیایند. این غذاها با کمترین مواد و به آسانی تهیه می‌شوند و البته چهره زیبایی هم دارند. به همین دلیل برای تزئین میز هم گزینه انتخابی عالی هستند. الویه، سوشی، اسنک، فیله مرغ، کسادیا و اسپرینگ رول همگی جزو غذاهایی هستند که به صورت انگشتی تهیه می‌شوند. شما با بهگز مراحل تهیه و نحوه طبخ این غذاها را یاد گرفته‌اید. پس می‌توانید از آن‌ها در مجالس خود استفاده کنید. خرید این محصولات با قیمتی ارزان و باور نکردنی با ما از طریق شبکه اجتماعی بهگز و فروشگاه آنلاین در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + ده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.