امروزه یکی از پرطرفدارترین مواد ترکیبی در شیک و سایر نوشیدنی‌ها توت فرنگی است که در انواع کیک‌ ها، شیرینی‌ و نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیک توت فرنگی نوشیدنی سالم و منحصربفردی است که در هر فصلی حس طعم تازگی توت فرنگی و بستنی را به ارمغان می‌آورد و با داشتن طعم شیرین و نسبتا ملایمی که دارد توانسته است با تفاوت علایق و ذائقه‌ ها محبوبیت بسیاری را در میان افراد به دست آورد. مطمئناً نوشیدن یک لیوان میلک شیک در روزهای گرم تابستان با عطر و طعم لذت بخش و شیرین توت فرنگی و مواد افزودنی خستگی دراز مدت را از بین برده و شما را سرزنده و پر انرژی خواهد ساخت. در این مطلب به شما نکاتی مهم در رابطه با بهترین شیک توت فرنگی و روش ‌های مختلف سرو و تزیین آن را آموزش خواهیم داد. در ادامه با سایت بهگز همراه باشید.

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

اسموتی توت فرنگی

موارد مورد نیاز شیک توت فرنگی

  • توت فرنگی: ۵۰۰ گرم
  • شکر: ۴ قاشق غذاخوری
  • بستنی: یک پیمانه
  • وانیل: یک قاشق چای‌خوری
  • شیر: یک پیمانه

مرحله اول

برای شروع توت فرنگی‌ ها را شست و شو داده و آبکش می‌کنیم سپس برگ ‌های کوچک اطراف آن را جدا می‌کنیم و به همراه مواد افزودنی شیر، شکر، بستنی و وانیل با یکدیگر ترکیب کرده و در داخل مخلوط کن به خوبی میکس می‌کنیم تا مایع شفاف و خوش رنگی به دست آید.

مرحله دوم

در صورت نبود همزن برقی و مخلوط کن می‌توانید با روش دستی و با استفاده از رنده توت فرنگی‌هایتان را به تکه های کوچکی تبدیل کنید و سپس به مواد اضافه کنید.

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

میلک شیک توت فرنگی

مرحله سوم

مطالعه  چگونه نان تست خوشمزه درست کنیم؟

پس از ترکیب و یکدست شدن، شیک توت فرنگی را در داخل یخچال قرار می‌دهیم. زمانی که به خوبی خنک شود و بافت و غلظت مورد نظر را به دست آورد. اگر قصد دارید این نوشیدنی را در وعده‌ های رژیمی خود بگنجانید و آن را مصرف کنید. می‌توانید مواد افزودنی بستنی و شکر را حذف کرده و فقط از ترکیب شیر، وانیل و توت فرنگی استفاده کنید.

برای پخت شیرینی های خوش طعم به مواد اولیه با کیفیت بالا نیاز دارید که می‌توانید از طریق شماره‌های زیر توسط بهگز اقدام نمایید و از مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید.

تلفن ثابت: 36246273-031| تلفن همراه: 09940749376

مرحله چهارم

 یکی از ترفند های لذیذ سرو این نوشیدنی اضافه کردن و تزیین سطح رویه آن با خامه شیرین است. پس از گذشت مدت زمان دوساعت شیک توت فرنگی را از یخچال خارج کنید. برای زیبا ترشدن و طرح بی نظیرتزئین آن می‌توانید از مقداری اسپری خامه فرم گرفته و شکلات سکه ای استفاده کنید. حال نوشیدنی‌تان حاضر است. نوش جان

مواد مورد نیاز شیک توت فرنگی

شیک توت فرنگی

نکات مفید در تهیه شیک توت فرنگی

خرید خامه فرم گرفته شده کافی شاپی انتخاب مناسبی برای تهیه نوشیدنی و تزئین آن است. بافت وغلظت بیشتری را در شیک توت فرنگی ایجاد می‌کند.

برای خوش طعم شدن نوشیدنی تا حد امکان از توت فرنگی ‌های رسیده و شیرین استفاده کنید. این روش افزودن شیرین کننده‌ های مصنوعی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد و در نتیجه نوشیدنی سالم‌ تری خواهید داشت.

برای غلیظ ‌تر شدن شیک توت فرنگی به روش کافی شاپ می‌توانید پیمانه ‌های در نظر گرفته شده بستنی برای تهیه شیک را افزایش دهید تا به غلظت و فرم دلخواه دست یابید.

مطالعه  رسپی پخت تارت میوه ای فرانسوی

اضافه کردن هر نوع شیرین کننده ‌ای بستگی به علایق و ذائقه خودتان دارد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر توت فرنگی ‌ها به اندازه کافی شیرین نیستند از موادی چون پودر قند سابیده، شربت افرا و شکر استفاده کنید.

اگر خواهان یک نوشیدنی غلیظ و خامه‌ ای هستید می‌توانید به جای اضافه کردن یک پیمانه شیر از خامه آماده شیرین شده استفاده کنید. با خرید خامه‌های قنادی شیرین شده و ترکیبات دیگر مطمعنآ طعم میلک شیک بی‌نقصی را تجربه خواهید کرد.

برای تنوع و بهترشدن طعم میلک شیک می‌توانید به طور دلخواه از طعم دهنده‌ های بسیاری چون پودر دارچین، عصاره وانیل، نعنا، پودرهل و لیمو ترش استفاده کنید.

سخن پایانی

شیک توت فرنگی با ظاهری زیبا و طعم ملایم و خوشایند به عنوان بخشی لذت بخش و شیرین در تمامی مناسبات و دورهمی‌ های دوستانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیبات و مواد افزودنی بسیاری در روش‌ های تهیه این نوشیدنی پرطرفدار وجود دارد. در این مطلب به یکی از بهترین روش‌ های دستور تهیه آن به روش کافی شاپی پرداختیم و نکاتی مفید و مهم در بهترشدن و تنوع طعم آن در اختیارتان قرار دادیم.

سایت بهگز با ارائه طرز تهیه انواع شیک ها همواره جدید ترین و محبوب‌ ترین مواد دنیای نوشیدنی و شیرینی پزی را فراهم کرده و توضیحات کاملی را در این حیطه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برای خرید عمده محصولات قنادی بهگز و مشاوره رایگان ما را از طریق راه‌ های ارتباطی شبکه‌ های اجتماعی دنبال کنید.

سوالات متداول

  • آیا در تهیه شیک توت فرنگی می‌توان آب را جایگزین شیر کرد؟
مطالعه  طرز تهیه نان کروسان برای یک میان وعده خوش مزه

خیر، اضافه کردن آب نوشیدنی را رقیق می‌کند و طعم متفاوت و ناخوشایندی به وجود می‌آورد. برای رسیدن به غلظت و مایع یکدست بهتر است از شیر استفاده کنید.

  • در روش تهیه رژیمی میلک شیک با حذف بستنی از چه موادی استفاده کنیم؟

استفاده از توت فرنگی های تازه و یخ زده می‌تواند جایگزین مناسبی در برابر حذف بستنی باشد و شیک به دست آمده را تا مدت زمان طولانی غلیظ و خنک نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.