تاپر‌ به طور کلی به تجهیزاتی گفته می‌شود که در تزئین کیک‌های تولد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما نیز قصد تهیه و انتخاب بهترین تاپر کیک را دارید، می‌توانید این اقلام تزئیناتی را از قنادی‌ها خریداری نمایید. این محصولات در انواع متنوعی از جمله تاپر فوندانت، عدد و حروف، شکلاتی و فانتزی اشاره کرد. سایت بهگز با ارائه بیش از هزار تنوع محصول، یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان لوازم قنادی در کشور است و به رعایت کیفیت بالا و ارائه قیمت مناسب متعهد می‌باشد.

انواع تاپر‌ کیک

تمامی این تاپرها به طور کلی در دو دسته تاپرهای خوراکی و غیرخوراکی تقسیم می‌شوند. تاپرهای خوراکی از شکلات‌های شکری، کاکائو و فوندانت‌ها ساخته می‌شوند. به طوری که تاپرهای غیرخوراکی در تنوع وسیعی از اشکال و طرح‌های پلاستیکی به صورت دو بعدی و سه بعدی تولید و در سراسر قنادی‌ها عرضه می‌شوند.

یکی از پرفروش‌ترین تاپرهای دو بعدی که با نام پرینت خوراکی شناخته می‌شود. پرینت‌ها به همراه لایه‌ای از خمیر فوندانت، شکل و طرح خاصی ایجاد کرده که علاوه بر این خمیر‌ مارزیپان و خمیرهای شکلاتی نیز در تهیه این تاپرها دخیل هستند و به خوش طعمی و زیبا شدن شکل آن کمک می‌کنند. در حال حاضر این محصولات کاملا خوراکی می‌باشند و نسبت به دیگر تاپرها از محبوبیت بالایی برخوردارند. با این تفاوت که تاپرهای غیرخوراکی از مواد پلاستیکی و پلکسی تهیه می‌شوند و به عنوان گزینه ای مناسب و کاربردی به عنوان شمع توسط مشتریان به خرید می‌رسند.

تاپر کیک از کجا بخرم؟

تاپر کیک

تاپر کیک از کجا بخرم؟

خرید تاپر کیک به دو نوع ویژگی مهم در هزینه مناسب و وجود طراحی متنوع تاپرها بستگی دارد. لوازم قنادی بهگز با عرضه کردن انواع تاپرهای کیک، نیاز افراد را از خرید و دسترسی به تنوع رنگ و طرح‌های جدید این اقلام برآورده می‌سازد. در حال حاضر سایت بهگز یکی از بزرگترین عرضه کنندگان لوازم قنادی در صنعت کیک و شیرینی محسوب می‌شود، این وب‌سایت فروشگاهی با دارا بودن متنوع‌ترین لوازم قنادی با بیش از ۱۰۰۰ نوع تاپر مناسبتی، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تلفن ثابت: 36246273-031| تلفن همراه: 09940749376

نکات پیشنهادی در خرید تاپر کیک

تاپرها در انواع مدل‌ها و طرح‌های فانتزی متفاوتی تولید می‌شوند. در صورت لزوم به خرید این محصول می‌توانید با بکار گرفتن خلاقیت و نیازهای خود جهت خرید تاپر کیک اقدام نمایید. نکته‌ای مهم قبل از خرید این محصول توجه به مدل تاپر در مناسبت‌های مختلف است. به طور مثال اگر تولد یکی از فرزندان کوچک شما باشد تاپرهایی با طرح فانتزی بچگانه و کارتونی بهترین گزینه است یا اگر شخص مورد نظر به ورزش فوتبال علاقمند است می‌توانید از انواع تاپرهای فوتبال در تیم‌های مختلف ورزشی استفاده کنید.

انواع تاپر کیک

تزئین تاپر کیک

خرید آنلاین تاپر کیک از بهگز

بهگز به عنوان سایتی مرجع و معتبر با سابقه‌ای طولانی و چندین ساله در زمینه فروش محصولات و لوازم قنادی، بهترین مدل و برندهای پرطرفدار را با مناسب‌ترین هزینه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا از انتخاب و تهیه کالاهایی چون تاپر کیک و سایر محصولات متنوع، خرید رضایت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. خرید اینترنتی در بهگز خدماتی نظیر تضمین کیفیت و ضمانت کالا، پرداخت آنلاین، تحویل آنی در مدت زمان کوتاه، پشتیبانی نمایندگان فروش و ارسال به سراسر کشور را به همراه دارد.

قیمت تاپر کیک

از جمله عوامل مختلفی که در هزینه و قیمت گذاری نهایی تاپر کیک تاثیرگذار است، سفارش خوراکی و غیرخوراکی بودن مواد ساخته شده در تاپرها است. بعد از انتخاب و رسیدن به خرید محصول، قطعا مهمترین گزینه‌ ای که با آن روبرو می‌شوید مبلغ در نظر گرفته شده تاپرکیک شماست. در نهایت پرداخت کمتر و کیفیت بیشتر تاپرها با استقبال بیشتری از سمت مخاطبان مواجه خواهد شد. قیمت این تاپرها با دلایلی چون خرید حضوری و آنلاین، طرح انتخابی، اشکال مختلف مدل‌های مناسبتی و پرفروش قیمت گذاری می‌شوند.

خرید تاپر کیک از مکان های معتبر

تاپر کیک

سخن آخر

مطالعه  نحوه استفاده و کاربرد تپانچه فوندانت

تاپر کیک یک انتخاب عالی برای افزودن جلوه‌ای خاص و شخصی به کیک‌های شما است. این تزئینات معمولاً از موادی مانند پلاستیک، فلز، چوب یا کاغذ ساخته می‌شوند و در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی موجود هستند. تاپرها می‌توانند شامل نوشته‌ها، اشکال، تصاویر یا حتی نورپردازی باشند و به راحتی روی کیک قرار می‌گیرند. استفاده از تاپر کیک راهی سریع و آسان برای اضافه کردن شخصیت و سبک به هر جشنی است و می‌تواند به عنوان یک یادگاری دوست‌داشتنی پس از مراسم باقی بماند. انتخاب تاپرهای مناسب می‌تواند تأثیر زیادی در ظاهر نهایی کیک داشته باشد، پس انتخابی دقیق و متناسب با موضوع جشن شما اهمیت دارد.

سوالات متداول

  • تاپر کیک چیست؟ تاپر کیک به عروسک، طرح خاص، یا نوشته‌ای (مثل “تولدت مبارک” یا “دوستت دارم”) اشاره دارد که روی کیک یا کنار کیک‌های مناسبتی مثل کیک تولد و ولنتاین قرار می‌گیرد.
  • جنس تاپر کیک ها از چه موادی است؟ تاپرها می‌توانند از مواد مختلفی، از جمله مقوا، کاغذ، خمیر فوندانت، عکس‌ها، بادکنک و حتی شکلات ساخته شوند.
  • آیا می‌توان با مقوا تاپر ولنتاینی درست کرد؟ بله، می‌توانید با استفاده از مقوا و کمی حوصله و سلیقه، تاپرهای ولنتاینی زیبایی بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شش =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.