لیست و اطلاعات فروشگاه های لوازم قنادی شهر یزد

از سوالات متداولی که بازدیدکنندگان استان و شهرستان یزد از وب سایت لوازم قنادی بهگز دارند نام و آدرس لوازم قنادی های یزد و آدرس عمده فروشی لوازم قنادی در یزد می باشد که فروشگاه لوازم قنادی بهگز در بخش زیر لیست و اطلاعات کامل پخش عمده لوازم قنادی شهر یزد را برای شما جمع آوری نموده تا بتوانید با بزرگترین فروشگاه های لوازم قنادی استان یزد آشنا شوید.

یزد از استان‌های مرکزی در کشور است که به عنوان اولین شهر خشتی دنیا و دومین شهر تاریخی جهان شناخته می‌شود. این شهر به «شهر بادگیرها»، «عروس کویر»، «دار العلم» و «شهر دوچرخه‌ها» معروف است. استان یزد چهارمین استان وسیع کشور با مساحتی حدود 75000 کیلومتر مربع است که در مرکز فلات ایران و حاشیه دشت های کویر و لوت قرار دارد.

شهر یزد شهر شیرینی ها و خوراکی های خوشمزه است. امکان ندارد تا بحال نام قطاب، کیک یزدی، باقلوا، انواع لوزها و نان برنجی و ارده یزد را نشنیده باشید. از مهمترین سوغاتی ها و شیرینی های خوشمزه یزد قطاب یزد است که پخت آن از زمان قاجار متداول بوده است‌. معروف ترین قطاب یزد در شیرینی پزی حاج خلیفه علی رهبر به فروش می رسد. باقلوا جزو آن دسته از شیرینی های خوشمزه ای است که در شهرهای مختلف مثل تبریز، قزوین و یزد می توانید میل کنید. این سوغات خوشمزه یزدی به خاطر میران پسته و بادام بیشتر نسبت به دیگر باقلواها مشهور است. پشمک از دیگر سوغات شهر یزد است که طرفداران زیادی دارد. این شیرینی پنبه ای و شیرین در شهرهای دیگر هم درست می شود اما نوع تبریزی و یزدی آن مشهور تر است. اگر به دنبال یک سوغات خوشمزه و البته مقوی برای خود و یا اطرافیانتان از شهر یزد هستید حلوا ارده اردکان یزد بهترین انتخاب است. این حلوا تازگی و طعم بی نظیری دارد.

فروشگاه لوازم قنادی بهگز، مفتخر به ارسال محصولات و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهر یزد می باشد. ما قصد داریم در این بخش به شما لیستی از فروشگاه تجهیزات قنادی در یزد را معرفی نماییم. محبوب‌ترین لوازم شیرینی پزی شهر یزد در محله فرودگاه، ممحله امام شهر، خیابان امامزاده جعفر، بلوار بوستان، محله آزادشهر و بلوار دشتی واقع شده است. شما می‌توانید از طریق لیست پخش عمده لوازم قنادی شهر یزد که در بخش زیر توسط فروشگاه لوازم قنادی بهگز جمع آوری شده است به راحتی آن‌ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که لوازم قنادی بهگز این لیست را جهت سهولت کاربران عزیز جمع آوری نموده و کیفیت و محصولات هرکدام از فروشگاه های لوازم قنادی در شهر یزد و پخش لوازم قنادی در یزد مورد بررسی قرار گرفته نشده است. جهت خرید اینترنتی لوازم قنادی یزد می توانید از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

آدرس فروشگاه لوازم قنادی در شهر یزد

از پرطرفدار ترین فروشگاه لوازم قنادی در یزد می توان به لوازم قنادی شادی لند یزد - لوازم قنادی لاله یزد - لوازم قنادی نارنجی یزد - لوازم قنادی پاستیلا یزد - لوازم قنادی وانیل یزد - لوازم قنادی زرگر باشی یزد - لوازم قنادی سنا و سینا یزد - لوازم قنادی سوییت تایم یزد - لوازم قنادی لمون یزد - لوازم قنادی اسمارتیز یزد - لوازم قنادی پاپیون - لوازم قنادی کارامل  و ... اشاره نمود که در بخش زیر لیستی از آدرس و اطلاعات شماره تماس فروشگاه های لوازم قنادی در یزد و پخش لوازم قنادی در استان یزد را برای شما قرار داده شده است.

پرفروش ترین های بهگز

اگر شما هم فروشگاه لوازم قنادی در شهر یزد می شناسید که در لیست بالا موجود نمی باشد جهت پیشنهاد اضافه نمودن فروشگاه مورد نظر به لیست از صفحه همکاری با بهگز فرم مربوط به همکاری را تکمیل نموده تا پس از بررسی کارشناسان لوازم قنادی بهگز فروشگاه مربوطه به لیست اضافه شود.هم چنین می توانید از طریق دکمه زیر وارد بخش همکاری با لوازم قنادی بهگز شوید.

ردیفنام فروشگاهنشانیشماره تماس
فروشگاه اینترنتی بهگزلوازم قنادی بهگزwww.behgaz.ir03136246273
1لوازم قنادی نارنجییزد، صفائیه، بلوار بوستان، بلوار شهیدان اشرف03538332012
2لوازم قنادی شادییزد، بلوار17 شهریور، نبش چهارراه شیخ کلینی03535221023
3لوازم قنادی جام عسلیزد، بلوار 22 بهمن، نبش کوچه 19 (کوچه اول)03537269429
4لوازم قنادی پاستیلایزد، قاسم آباد، بلوار خامنه‌ای نبش کوچه ۴۳09138528962
5لوازم قنادی پاپیونیزد، خرمشاه، خ خرم، خ شهید مرحمتی09133553735
6لوازم قنادی سوییت تایمیزد، صفائیه، خیابان گلستان، خیابان منتظر فرج09170413086
7لوازم قنادی وانیلیزد، سید صحرا، خیابان انقلاب09356636482
8لوازم قنادی لالهیزد، پشت باغ، خیابان امامزاده جعفر، خیابان شهید رجایی03536261745
9لوازم قنادی کاراملیزد، اکرم آباد، بعد از چهارراه ولیعصر03536294507
10لوازم قنادی دهقان شاپیزد، شهرک آزادشهر، خیابان واعظ، خیابان مخابرات09362919190
11لوازم قنادی زرگرباشییزد، شهرک آزادشهر، بلوار محمد کاظم واعظ بین قائم مقام فراهانی و بن‌بست یاس09134514385
12لوازم قنادی ملکیزد، خیابان امام، خیابان شهید ادهمی.لوازم قنادی ملک09131540357
13لوازم قنادی شادی لندیزد، میدان صنعت خ اسکان جنب فروشگاه ندوشن03537300913
14لوازم قنادی سنا و سینایزد، شهرک دانشگاه، بلوار امیر کبیر-
15لوازم قنادی اسمارتیزیزد، محله خامنه ای، بلوار آیت الله خامنه ای، کوچه ۴۰03538204353

محصولات لوازم قنادی بهگز

در بخش زیر تعدادی پرفروش ترین محصولات لوازم قنادی بهگز را می توانید مشاهده کنید

فروشگاه لوازم قنادی به گز

مجموعه به گز با داشتن بیش از پانصد محصول، یکی از بزرگ ترین عرضه کننده لوازم قنادی در کشور می باشد. طراحی محصولات جدید، رعایت و حفظ کیفیت و همچنین ارائه قیمت مناسب از اهداف اصلی ما بوده است و همچنان در مسیر حمایت از تولید ملی خواهیم بود.

مواد اولیه شیرینی پزی شامل انواع آردها ،افزودنی های مجاز ، پودرهای آماده ابزار شیرینی پزی شامل پیمانه اندازه گیری ، ابزار شکل دهی ، قالب های کیک و شیرینی در این مجموعه موجود می باشد.

علاقه مندان به خرید قالب کیک گالوانیزه موج می توانند با شماره های تلفن های تماس در صفحه تماس با ما تماس گرفته و با کارشناسان فروش لوازم قنادی بهگز ارتباط برقرار کنند.