قالب های سیلیکونی شکلات

كمتر كسی پیدا می‌شود كه از شكلات متنفر باشد؛ خوراكی پرطرفداری که انواع و اقسام زیادی دارد.امروزه بسیاری از خانم ها به تهیه شیرینی و شکلات در منزل می پردازند زیرا این کار علاوه بر بهداشتی بودن یک سرگرمی جالب و لذت بخش نیز می باشد. ولی آنچه که در تهیه انواع شیرینی و شکلات اهمیت دارد علاوه بر طعم خوب و دلچسب، ظاهر زیبای آن نیز است. بنابراین اگر به دنبال یک قالب شیرینی پزی خوب و با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از قالب شکلات سیلیکونی است.با فروشگاه اینترنتی بهگز همراه شوید تا با این قالب شکلات سلیکونی و کاربردهای آن آشنا شوید.همچنین تا پایان با  آموزش طرز تهیه شکلات خانگی ساده و در عین حال کاربردی و مفید همراه ما باشید.

 

تهیه شکلات با قالب شکلات سیلیکونی

قالب شکلات

 

ویژگی های قالب شکلات سیلیکونی

  • دارای خاصیت نچسب بودن
  • تهیه انواع شیرینی و کیک با ظاهری زیبا و دست نخورده
  • دارای طرح های مختلف گل رز، گل آفتابگردان، قلب و….
  • دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی
  • قابلیت تحمل دما: ۴۰- تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد
  • قابلیت فریز کردن یا استفاده در فر و مایکروویو
  • قابلیت انتقال مستقیم از فریزر به فر یا مایکروویو

 

کاربرد قالب های شکلات

امروزه از کاربردی ترین قالب هایی که در امر شکلات سازی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، می توان به قالب های سیلیکونی اشاره نمود که طراحی و تولید آن ها با مدل ها و شکل های متنوعی انجام شده است و از طرفی امکان استفاده از آن ها برای تهیه برشتوک ، پاستیل و دیگز دسرها نیز وجود دارد که از مزایای خرید این قالب ها به شمار می رود.ساخت شکلات با مدل های متنوع  برای همه ما می تواند جذاب و جالب باشد و با این کار از شکلات های بی نظیر و خوشمزه ایی که در منزل تهیه نموده ایم و از سلامت آن با اطلاع هستیم میتوانیم برای مجالس خود استفاده نماییم.

مطالعه  کاربرد کاغذهای روغنی شیرینی پزی

اگر می خواهید انواع مختلف از شکلات داشته باشید، سعی کنید کالکشن های متنوعی را از آن ها ایجاد کنید تا دست شما باز باشد و بتوانید برای استفاده های متفاوت از انواع مدل های مختلف شکلات از آن ها استفاده کنید. شما میتوانید از فروشگاه اینترنتی بهگز انواع قالب های شکلات را با بالاترین کیفیت تهیه کنید و شکلات هایی با طرح های متفاوت برای جشن های خود آماده کنید .

 


مشاهده محصولات قالب های شکلات 


 

طرز تهیه شکلات خانگی با روشی ساده 

طرز تهیه شکلات با قالب های سیلیکونی و در منزل کار بسیار راحت و ساده ایی است که در مدت زمانی حدود یک ساعت انجام می گیرد و نتیجه کار شکلات هایی خوشمزه است. برای طرز تهیه شکلات خانگی با راحت ترین روش به نکات زیر توجه فرمایید:

 

  1. درون یک قابلمه را مقداری آب بریزید و روی حرارت بگذارید تا به جوش آید، سپس کاسه ای شیشه ای یا استیل را روی قابلمه بگذارید و مطمئن شوید که آب با ته کاسه تماسی نداشته و حداقل به اندازه ۲ سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. کره کاکائو را داخل کاسه بریزید و به روش بن ماری ذوب کنید، می توانید کره را از قبل رنده کنید تا سریعتر آب شود.
  3. اکنون پودر کاکائو را به کره ذوب شده اضافه کنید و هم بزنید تا جایی که مایعی براق بدست آید.
  4. زمانی که مایع شکلات براق شد و به حالت خانه ای درآمد، باید عصاره وانیل را بیفزایید و هم بزنید تا شکر کاملا در آن حل شود.
  5. مایع بدست آمده را به طور مساوی در قالب های سیلیکونی و یا جایخی بریزید، مواظب باشید تا قالب ها کاملا خشک باشند و حتی یک قطره آب هم نباید وارد این مایع شود، زیرا موجب وا رفتن شکلات می شود.
مطالعه  انواع کپسول کاپ کیک از کجا تهیه کنیم

 

تهیه شکلات با قالب شکلات سیلیکونی

طرز تهیه شکلات خانگی

 

خلاصه‌‌ی متن

اگر تمایل به درست کردن شکلات در منزل خود را دارید، بهتر است از قالب شکلات استفاده کنید. این قالب‌‌ها می‌‌توانند به راحتی، طرحی مورد نظر شما را در کمترین زمان، درست کنند. فقط کافی است شکلات داغ را داخل آن بریزید و پس از خنک شدن، روی آن را به صورت دلخواه تزئین کنید. با توجه به علاقه‌‌ی بسیاری از خانم‌‌ها برای خرید این محصول، در این مطلب به بررسی ویژگی های مربوط به قالب‌‌ های سیلیکونی شکلات نیز پرداختیم. امیدواریم که مورد استفاده‌‌ی شما همراهان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 19 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.