کیک یکی از بخش های خاص هر تولد است. مدل کیک معمولا با توجه به سلیقه شخصی فرد، جنسیت فرد و سن و سال فرد انتخاب می‌شود. شاید تم تولد زیبایی را برای فرزند خود پیاده کرده باشید اما یادتان باشد یک کیک کارتونی زیبا باعث می‌شود تا تولد شما زیباتر به نظر بیاید. اگر فرزند شما یک ورزشکار کوچک باشد یا یک شاهزاده خانم زیبا، باز هم یک کیک کارتونی مورد خوشایندش قرار خواهد گرفت. کیک دخترانه کارتونی ال او ال انتخاب اکثر خانواده های دارای فرزند دختر می باشد. این کاراکتر کارتونی مورد علاقه اکثر دختران است. در این مقاله بهگز قصد دارد شما را با انواع ایده های تزیین کیک تولد ال او ال آشنا نماید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 تم تولد LOL

تم تولد LOL

 

تم تولد دخترانه شیک و زیبای ال او ال

انتخاب یک تم مناسب اولین گام جهت برگزاری جشن تولد بچه ها به شمار می آید. این ایده تولد کودک تاثیرات مثبت بسیاری را در برگزاری جشن به دنبال دارد. چرا که از یک طرف یک حالت یکپارچه و هماهنگ را به وجود می آورد و از طرف دیگر موجب راحتی و احساس آرامش و اطمینان خاطر بیش از پیش کودکان می شود. در بیشتر موارد می توان براساس کارتون ها و شخصیت های مورد علاقه بچه ها تم تولد را انتخاب کرد. عروسک های ال او ال یکی از شخصیت های کارتونی محبوب در میان دختر بچه ها می باشد.

از این رو انتخاب آن به عنوان تم تولد می تواند برای دختران فوق العاده جذاب باشد. رنگ اصلی در این تم، صورتی است و برای تولد دختران کوچک و نوجوان مورد استفاده قرار می گیرد. تم ال او ال دارای اقلام مختلفی برای پذیرایی و تزئین جشن می باشد. اقلامی چون بنر مربع یا مستطیل شکل، سفره، کارت دعوت، بادکنک فویلی، دستمال، لیبل آبمیوه پاکتی و آب معدنی، نی، ظروف پذیرایی مانند بشقاب، قاشق، چنگال و کارد، از جمله اقلام این تم ها هستند.

مطالعه  تزیین کیک تولد دخترانه بدون خامه

 

کاپ کیک تولد دخترانه

کاپ کیک تولد دخترانه

 

کیک تولد ال او ال دخترانه

همانطور که می دانید خوراکی ها و کیک تولد نیز بر محیط ارایی جشن ها تاثیر فراوانی دارند. امروزه کاپ کیک ها و کیک ها و بسیاری از خوراکی های خوشمزه در طرح تم تولد LOL وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای تزئین فضای جشن خود استفاده کنید. برای کیک تولد ال او ال می توانید مقاله نکات طلایی پخت کیک های اسفنجی را مشاهده کنید و با مطالعه نکات این مقاله در ابتدای کارتان یک کیک اسفنجی خوش طعم خانگی درست کنید. سپس آن را به شکل های مختلف تزیین کنید. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در ادامه مطلب انواع روش های مدل تزیین کیک تولد ال او ال فراهم اورده ایم. با بهگز همراه باشید.

تزیین کیک با فوندانت

شما می توانید با استفاده از خمیر فوندانت کیک های خود را به حالت رسمی و شیکی تزیین کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. خمیر فوندانت یکی از خمیرهایی است که جایگزین خامه و برای تزیین کیک استفاده می شود. از مزیت ویژه فوندانت می توان به رنگ پذیری و شکل دهی آسان و همچنین ماندگاری طولانی در مقابل فاسد شدن اشاره کرد.با توجه به قیمت بالای آن شما می توانید آن را به راحتی در منزل تهیه کنید. برای تزیین کیک ال او ال همراه با فوندانت یکی از مدل های ساده ای که میتوانید برای دیزاین انجام دهید، این است که کیک دو طبقه ای را تهیه کنید.

مطالعه  تزیین کیک و شیرینی با ورق طلا خوراکی

سپس سطح طبقه اول را با فوندانت صورتی و سطح طبقه پایین را با فوندانت آبی بپوشانید. برای طبقه پایین خال های سفیدی با خمیر فوندانت درست کنید و روی کیک قرار دهید و برای طبقه بالایی خمیر فوندانت را به شکل قلب های صورتی تیره تر قالب بزنید و روی کیک قرار دهید. عروسک شگفت انگیز LOL و یک پاپیون صورتی فوندانتی تزئین شده را روی کیک دو طبقه خود بگذارید.

 

تزیین کیک ال او ال با فوندانت

تزیین کیک ال او ال با فوندانت

 

تزیین کیک با تاپر 

زمانی که برای سفارش کیک در مناسبت‌های مختلف، به شیرینی فروشی مراجعه می‌کنید، احتمالا با واژه تاپر کیک روبرو خواهید شد. تاپر تزیین کیک، یکی از عناصر جذاب بر روی کیک هستند. معمولا تاپر کیک، بر اساس نوع مناسبتی که برای آن کیک تهیه می‌کنید انتخاب می‌شود. تاپر، بخش مهمی از جذابیت کیک است. اگر کودک شما از طرفداران پر و پا قرص عروسک شگفت انگیز LOL است. پس برای تولدش حتما به دنبال یه کیک خوب با تاپر تزیین کیک ال او ال باشید. با خرید تاپر تزیین کیک مدل LOL می توانید بهترین کیک دخترانه ممکن را داشته باشید.

 

تزیین کیک مدل LOL

تزیین کیک مدل LOL

 

تزیین کیک با خامه

یکی از زیباترین و خوشمزه ترین مدل های کیک، آنهایی هستند که با خامه و شکلات دیزایین می شوند و این مواد طعم و ظاهری فوق العاده به کیک می بخشند. از این سبک تزیینات اغلب برای دیزایین کیک تولد جوانان و  کودکان و همچنین کیک بزرگسالان استفاده می شود که اغلب مورد پسند و رضایت همه واقع شده است. برای کیک ال او ال با تزیین خامه شما عزیزان میتواند سطح کیک اسفنجی خود را با استفاده از قیف و ماسوره های متنوع طرح های جالب پباده سازی نماید و یک کیک زیبا، متنوع همراه با طرح دوست داشتی LOL را درست نمایید.

مطالعه  تزیین کیک تولد میشا و ماشا

سخن پایانی 

در این مطلب روش هایی برای تزئین کیک تولد ال او ال را به شما عزیزان معرفی کردیم که امیدواریم این تزئینات مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها انواع کیک ال او ال برای مناسبت های خاص را به زیبایی تزیین نمایید و لحظات خوب و خوشی را سپری نمایید. بهگز با ارائه انواع مواد اولیه قنادی و لوازم مورد نیاز برای پخت انواع شیرینی و کیک آماده خدمت رسانی به صورت آنلاین می باشد. می توانید برای آشنایی با انواع محصولات و خدمات بهگز را در شبکه های اجتماعی دنبال نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 2 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.