برگزاری مراسم تولد بدون کیک امکان پذیر نیست، برای داشتن یک جشن عالی شما نیاز به یک کیک متناسب با سلیقه و مورد علاقه تان دارید. حالا تصور کنید، بخواهید برای کودک خود یک مراسم تولد برگزار کنید. فرزند شما به چه شخصیت کارتونی علاقه دارد. کیک کارتونی ماشین مک کویین انتخاب اکثر خانواده های دارای فرزند پسر می باشد. این کاراکتر کارتونی مورد علاقه اکثر پسران است. می توانید با انتخاب کیک تولد ماشین مک کوئین فرزنداتان را سوپرایز نمایید. در این مقاله بهگز قصد دارد شما را با انواع ایده های کیک مک کویین آشنا نماید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کیک مک کویین

یکی از مواردی که باید در هنگام برگزاری تولد با تم و کیک مک کویین توجه نمایید، محدودیت سنی است. این شخصیت محبوب کارتونی مورد علاقه آقا پسر ها با گروه سنی 3 تا 11 سال است. در این بازه سنی کودکان با دیدن این نوع کیک ذوق زده و خوشحال می شوند. البته اگر از علاقه فرزندتان مطلع هستید، ولی کودکتان در این محدود سنی نیستند هیچ مشکلی ندارد می توانید با کیک مک کویین یک تولد متنوع برایش رقم بزنید.

تم تولد مک کویین

تم تولد مک کویین

کیک تولد مک کویین با فوندانت

کیک زیبا همراه با فوندانت که غالب به رنگ قرمز می باشد در این کیک از رنگ خوراکی برای تزئین استفاده می شود. می توانید از تاپرهای زیبا برای نوشتن اسم فرزندتان استفاده نماید.

کیک تولد مک کویین با خامه

خامه یکی از ابزارهای تزئین کیک می باشد. کیک مک کوئین را علاوه بر فوندانت با خامه نیز می توان تزیین کرد. تزئین کیک مک کویین با خامه و میوه است. استفاده از خامه و خامه های رنگی همراه با میوه های توت فرنگی، شاتوت می تواند ایده جالبی باشد. اگر با استفاده از ماسوره یا قیف های متنوع بتوانید طرح های جالب پباده سازی نماید، بسیار عالی می شود و یک کیک زیبا، متنوع همراه با طرح دوست داشتی را درست نمایید.

مطالعه  طرز تهیه لاو کیک ایتالیایی خوشمزه برای عصرانه

می توانید انواع لوازم قنادی مورد نیاز برای درست کردن کیک تولد مک کویین را از بهگز تهیه نماید.

ماشین مک کویین

ماشین مک کویین

تم تولد مک کویین

با برگزاری مراسم تولد و سفارش یا پخت این کیک می توانید از مهمانان با تم مک کوئین پذیرایی نماید، تا فرزندتان را بی نهایت شگفت زده کنید. یا مکان برگزاری تولد را با تم مک کویین تزئین کنید، و با حضور ماشین های مک کویین در تولد کودک و دوستانش را ذوق زده می نماید. در ضمن بادکنک های مک کویین را فراموش نکنید. زیرا بادکنک بخش مهم مراسم است و مورد علاقه اکثر کودکان می باشد. استفاده از ظرف های مک کویین به برگزاری هر چه قشنگ تر مراسم کمک می کند. تم مک کویین یک ایده جالب همراه با کیک تولد این شخصیت کارتونی برای فرزندتان می باشد. شما یک خاطره به یاد ماندنی را برای کودک خود رقم می زنید.

برگزاری یک تولد خوب نیازمند برنامه ریزی درست و داشتن کیک بی نظیر می باشد. کیک مک کویین و تم تولد ماشین مک کویین می تواند انتخابی بی نظیر برای شما باشد. اگر سعی کنید کیک و تم تولد را ست کنید دکوراسیون زیبایی را برای تولد در نظر گرفته اید. به گز در این مقاله تلاش کرد نظر شما را در مورد یکی از ایده های تولد کیک مک کوئین جلب نماید. برای استفاده از لوازم قنادی با کیفیت و قیمت مناسب می توانید به اینستاگرام بهگز مراجعه نمایید.

یک نظر در “برگزاری تولد با کیک مک کویین

  1. نگین منتظری گفت:

    چقدر تاپرهای کیکتون کار تزیین کیک و راحت کرده من که پسرم کلی ذوق کرد با تم تولدش
    عکسش هم براتون میزارم
    ممنوووووون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.