تم کیک ها متفاوت هستند می توانید برای هر نوع جنسیت؛ گروه سنی، مناسبت ها یک تم خاص در نظر بگیرید. سوالات مانند چگونه یک کیک را تزئین کنیم یا ایده تزیین کیک را از کجا پیدا کنیم در ذهن شما می گذرد که نمی توانید پاسخ دقیقی برای آن پیدا کنید در این مقاله بهگز می خواهد شما را با تزئین کیک مردانه و ایده های آن آشنا نماید. تا پایان مقاله ما را یاری نمایید.

خیلی مواقعه دنبال یک کیک برای برادر، پدر، همسر، فرزند خود هستید، اما آن چه که می خواهید نمی توانید پیدا نمایید. یا نمی دانیم با چه وسایلی کیک مورد نظر خود را تزئین نمایید. ممکن است خیلی از سالن های برگزاری مراسم یا تشریفات مراسم به شما ایده خاصی ندهند. در این مواقع شما تصمیم می گیرید از یک سبک ساده استفاده نمایید. البته باید بدانید هر مناسبت تم مخصوص به خود را دارد، شما نمی توانید از ایده کیک تولد کودکتان در روز مرد استفاده کنید، شاید جلوه جالبی نداشته باشد. در ادامه می خواهیم ایده های ناب کیک مردانه را بیان نماییم تا یک شب خاطره انگیز را برایتان رقم بزنیم.

تزیین کیک مردانه

اگر کمی ایده و خلاقیت داشته باشید می توانید کیک تولدی زیبا طراحی نمایید و یک جشن به یاد ماندنی داشته باشید. شاید از نظرتان تزیین کیک مردانه سخت باشد ولی می توانید با استفاده از لوازم قنادی مناسب مانند ماسوره و قیف، انواع کاتر مهر، فوندانت و … برای راحتی کار از این ابزار استفاده نمایید. بهگز با ارائه انواع لوازم قنادی و شیرینی پزی دغدغه شما را برای خرید لوازم مد نظر بر طرف کرده است.

مطالعه  کره مناسب برای قنادی ها

اولین نکته برای انتخاب و تزئین کیک مردانه علایق، سن، شغل، مناسبت می باشد. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید. برای مثال برای تولد پسر کوچکتان خرید کیک تیم فوتبال مورد علاقش می توانید او را بسیار خوش حال نماید، یا اگر همسرتان علاقه به ماشین دارد، با تزیین کیک به صورت ماشین می توانید او را سوپرایز نماید.

ایده های جذاب برای تزئین کیک تولد مردانه

کیک با طرح های شخصی

خیلی از کودکان و مردان دارای علایق خاص و مخصوص به خود می باشند. با شناخت علایق آنان می توانید کیک با طرح های خاص طراحی یا سفارش دهید. در ابتدا باید علایق آنان در مورد چیزهایی که دوست دارند مانند ساعت، کت، پیرهن، عطر، پول و … پیدا نماید.

ر

کیک با تم خاص

کیک تیم ورزشی مورد علاقه

یکی از علایق آقایان فوتبال است. تماشا و بازی فوتبال برایشان بسیار لذت بخش بوده و آنان را از خود بی خود می نماید. اگر از علایق فرزند و همسر خود درباره بازی ورزشی مطلع هستید می توانید با انتخاب کیک با تم ورزشی خانواده خود را سوپرایز نماید.

یک با تم ورزشی

یک با تم ورزشی

کیک با تم ماشین

اکثر آقایان عاشق ماشین هستند، این ماشین ها می تواند سواری یا ماشین های سنگین باشد. به عقیده خودشان یک ماشین باز حرفه ای هستند. برای این گونه افراد انتخاب کیک ماشین می توانید بهترین انتخاب باشد.

کیک با تم ماشین

کیک با تم ماشین

کیک با تم موسیقی مورد علاقه

اگر فرزند و همسر یا پدر شما علاقه به موسیقی یا ساز خاصی دارند، می توانید با سفارش کیک تم موسیقی یک هدیه باور نکردنی به آنان دهید.

کیک با تم موسیقی

کیک با تم موسیقی

کیک با طرح خوراکی مورد علاقه

خیلی از آقایان علاقه به خوراکی و غذا دارند. پس می تواند آن ها را با کیک تم خوراکی سوپرایزشان نماید. کیک های با تم میوه، غذا، نوشیدنی و … طراحی و سفارش دهید.

کیک با تم نوشیدنی

کیک با تم نوشیدنی

کیک با تم شغل

اگر پسر، همسر یا پدرتان به شغلی علاقه دارند، یا عاشق شغل خود هستند می توانید با تهیه کیک تم مورد علاقه آنان یک شب رویایی را برایشان رقم بزنید. البته می توانید با انتخاب کیک رشته تحصیلی یا دانشجویی آنان را شگفت زده نماید.

کیک با تم شغل

کیک با تم شغل

کیک با عکس خاص

اگر کیکی با عکس خودش یا عکس مورد علاقش یا عکسی که با آن خاطره دارد برایشان تهیه نماید می توانید سوپرایزشان کنید و با هم یک خاطره به یاد ماندنی دیگری را ثبت نمایید.

کیک با تم عکس خاص

کیک با تم عکس خاص

کیک با تم سن

یکی از ایده های جالب و ساده می تواند سفارش یا طراحی کیک با تم سن و سال باشد. می توانید با کیک سن پسر، همسر، پدرتان جشن بگیرید و لذت ببرید.

کیک با تم سن

کیک با تم سن

انواع تزئین کیک مردانه

تزئین کیک مردانه با خامه

تزیین کیک می تواند با انواع مواد انجام شود ولی یکی از پر کاربردترین مواد برای تزیین کیک مردانه خامه می باشد. با خامه کشی و ماسوره یا قیف های مخصوص می توانند طرح های زیبایی روی کیک پیاده سازی نمایند.

کیک با خامه

کیک با خامه

تزئین کیک مردانه با میوه های تازه

می توانید با استفاده از میوه های فصل روی کیک خود آن را به بهترین شکل تزیین نماید.

کیک با میوه

کیک با میوه

تزئین کیک مردانه با فوندانت

با استفاده از خمیر فوندانت می توانید انواع طرح ها و ایده های ناب را بر روی کیک پیاده سازی نماید. بهگز با ارائه انواع ابزار فوندانت می تواند کیک های خاص را به شما هدیه دهد.

کیک با فوندانت

کیک با فوندانت

تزئین کیک با انواع شکلات و ترافل

می توانید کیک را با انواع شکلات و ترافل بهترین مدل کیک را درست نماید.

کیک با شکلات

کیک با شکلات

عکس های جذاب از کیک مردانه

عکس کیک مردانه

عکس کیک مردانه

بعضی وقتا علاقه دارید برای پدر، همسر یا فرزندتان یک جشن باشکوه بگیرید. علاوه بر تدارک های مراسم، کیک مراسم یکی از موارد مهم و ضروری می باشد. انتخاب کیک مناسب برای مراسمتان با تم خاص می تواند جشن شما را تکمیل نماید. در این مقاله انواع ایده های تزئین کیک مردانه را بیان کردیم. به گز با ارائه انواع مواد اولیه قنادی و لوازم مورد نیاز برای پخت انواع شیرینی و کیک آماده خدمت رسانی به صورت آنلاین می باشد. می توانید برای آشنایی با انواع محصولات و خدمات به گز را در شبکه های اجتماعی دنبال نماید.

مطالعه  طرز تهیه نان کروسان برای یک میان وعده خوش مزه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.