امروزه کیک های خانگی طرفداران زیادی دارد و یکی از خوشمزه ترین کیک ها، کیک فنجانی یا همان کاپ کیک می باشد که علاوه بر ظاهر زیبا دارای طعم فوق العاده است. کاپ کیک یا کیک فنجانی به نوعی کیک کوچک تک نفره گفته می‌شود که در کپسول های فویلی یا کاغذی به شکل فنجان و یا در خود فنجان پخته شده و معمولاً روی آن‌ها با استفاده از آیسینگ یا خامه تزیین می‌شود. کپسول های کاپ کیک قالب هایی هستند که به شما در تهیه شکلات، حلوا، کاپ کیک و مافین خیلی کمک می کنند. در این مقاله تصمیم گرفتیم شما را بیشتر با کپسول های کاپ کیک و انواع این کپسول ها آشنا کنیم. پس در ادامه این مقاله با فروشگاه آنلاین بهگز همراه باشید.

کپسول کاپ کیک و مافین

کپسول کاپ کیک و مافین

کپسول کاپ کیک چیست؟

قالب کاپ کیک، از جمله دستاورد های ارزشمندی است که صنعت بسته بندی برای صنعت تولید و فرآوری کیک به همراه داشته است. کپسول کاپ کیک و مافین را می توان ظرفی، کاسه، سینی کوچک و بسته بندی انفرادی برای کیک دانست. کپسول کاپ کیک یا مافین این امکان را به شما می دهد تا کیک های خود را در قالب و میزان های انفرادی، به تعداد و اندازه ی شخصی برای هر یک از مهمان ها، دوست ها و آشنا های خود بپزید و سرو کنید. کپسول های کاپ کیک و مافین به عنوان آستر ‎(Line)‏ محافظ یا پوششی برای کاپ کیک ها و مافین ها استفاده میشوند تا از پخش شدن خمیر و خرده های کیک ها جلوگیری کنند. جالب است بدانید مافین ها شباهت بسیاری به کاپ کیک ها دارند و معمولا بسیاری از افراد تفاوت این دو را نمی دانند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تفاوت مافین و کاپ کیک پیشنهاد بهگز مراجعه به مقاله ی تفاوت مافین و کاپ کیک چیست؟ است.

انواع کپسول های کاپ کیک

اگر تا کنون تجربه ی استفاده از کپسول کاپ کیک را داشته اید، به طور حتم می‌دانید که عمده و بیشتر ماده ای که در ساخت و فرآوری آن به کار می رود، کاغذ است. به بیانی دیگر، کاغذ نقش اساسی و تعیین کننده ای در ساخت و تولید کپسول کاپ کیک دارد. جنس کپسول های کاپ کیک معمولا از کاغذ مومی یا روغنی می باشد که در طرح های دایره، مربع، مستطیل و…وجود دارد که دارای طرح های بسیار زیادی می باشد و امروزه به دلیل سرو راحت در مهمانی ها ،به خصوص تولد از آن استفاده میکنند. اما به طور کلی کپسول های کاپ کیک را میتوان به چهار دسته ی کپسول کاپ کیک نسوز، کپسول کاغذی کاپ کیک یا مقوایی و قالب های سیلیکونی کاپ کیک تقسیم کرد که در ادامه ی مطلب به شرح ویژگی های هریک می پردازیم.

مطالعه  باید ها و نبایدهای قالب سیلیکونی در فر

نکته ی حائز اهمیت که باید به آن توجه داشته باشید اینست که قالب کاپ کیک را برای چه نوع کیکی، با چه شرایط پخت و مصرفی به کار می برید. فراموش نکنید که به دلیل تنوع جنس و سایز و قالب های این محصول طرز استفاده از کپسول کاپ کیک نیز متفاوت است. و همه ی این مورد ها، بیان گر آن است که نوع پخت، نوع مصرف و البته میهمان و مصرف کننده، جایگاه تعیین کننده ای در مصرف کپسول های کاپ کیک دارند. برای نمونه اگر قصد پخت کاپ کیک شکلاتی خانگی برای مصرف فرزند یا خانواده تان را دارید، قالب کاپ کیک های ساده و یک لایه می توانند گزینه ای مقرون به صرفه و موثر برای این مورد باشند.

 


 خرید و مشاهده انواع کپسول شیرینی و کاپ کیک


 

قالب کاپ کیک سیلیکونی

امروزه از کاربردی ترین قالب هایی که در امر پخت کیک و دسر می تواند مورد استفاده قرار گیرد، می توان به قالب های سیلیکونی اشاره نمود. قالب های سلیکونی قالب هایی هستند که از جنس پلیمر ساخته شده و نچسب هستند و با انعطاف بالا و ویژگی های خاصی که نسبت به قالب های دیگر کار را ساده تر می کند. این قالب های سیلیکونی به شما کمک میکند تا بدون به جای گذاشتن اثر انگشتان بعد از پخت کیک و یا بستن دسر به راحتی آن را برگردانید و مواد را که حالا شبیه یک کاپ کیک زیبا شده از داخل آن خارج کنید. مهم ترین این ویژگی ها توانایی بالای این قالب ها در تحمل دماست که به 40 درجه تا 220+ درجه سانتی گراد هم می رسد. همچنین تنوع شکل و اندازه در این قالب ها بسیار زیاد است. بهتر است که قبل از ریختن مواد مورد نظر در آن، قالب را چرب نمایید.

قالب های سلیکونی کاپ کیک

قالب های سلیکونی کاپ کیک

کپسول های کیک نسوز

کپسول های کاپ کیک به دلیل زیبایی و طرح های خیره کننده جز ابزارهای کاربردی حرفه قنادی و قنادان قرارگرفته است. تولیدکنندگان کپسول های کاپ کیک مدل نسوز ابتدا کاغذهای مخصوص را توسط دستگاه های مخصوصی روکشدار می کنند و سپس این کاغذهای نسوز و مخصوص را به قسمت چاپ می فرستند و طرح های زیبا و رنگا رنگی را متناسب با سفارش و سلیقه مشتریان خود بر روی کاغذها تولید و به بازار عرضه می کنند. لازم به ذکر است که کپسول کاپ کیک نسوز از استحکام کافی برخوردار بوده و با استفاده از آن، نیازی به استفاده از قالب های فلزی نخواهید داشت. این کپسول ها کاملا نسوز و مقاوم به حرارت و بهداشتی است. همچنین این قالب کیک را در دستگاه های پخت گازی برقی و ماکروویو و تستر به راحتی می توان استفاده کرد بدون اینکه طعم و کیفیت کیک شما تغییر کند و رطوبت مناسب کیک از بین برود. به طور کلی، این محصول راحتی شما را درتهیه کاپ کیک و کیک مافین به ارمغان می‌آورد و برای مصرف خانگی و شیرینی فروشی ها بسیار مناسب می‌باشد.

کپسول کاپ کیک نسوز

کپسول کاپ کیک نسوز

کپسول های کاغذی 

کاپ کیک ها و مافین ها جزو پرطرفدار ترین شیرینی ها هستندکه در قالب های مخصوص یا همراه با کپسول های مخصوص خودشون اندازه های متفاوت درست میشوند. کپسول کاغذی کاپ کیک یک قالب کاغذی یا مقوایی است که فرم استوانه ای شکلی به کاپ کیک یا کیک فنجانی مافینی می‌دهد. از مزایای استفاده از کپسول کاغذی کاپ کیک ، میتوان به جدا شدن کاپ کیک از آن به سادگی هرچه تمام تر اشاره نمود. همچنین استفاده از قالب کاغذی سبب حذف چربی اضافه برای چرب نمودن قالب خواهد شد و از چربی های اضافی خلاص میشوید. در تولد ها و مجالس و مناسبت های مختلف مانند عید و شب یلدا کاپ کیک هایی که در کپسول کیک پخت شده‌اند به علت تک نفره بودن، پذیرایی را آسان‌تر و بهداشتی تر می‌کند زیرا نیاز به برش کیک در ابعاد مساوی نیست و همچنین در هنگام میل کردن کاپ کیک دست چرب و کثیف نمی‌شود زیرا تماسی با کیک ندارد.

کپسول کاغذی کاپ کیک

کپسول کاغذی کاپ کیک

خرید انواع کپسول کاپ کیک

مجموعه بهگز سعی بر این داشته تا با کیفیت ترین نوع از قالب ها و کپسول های مافین و کاپ کیک را در مجموعه و فروشگاه اینترنتی خود قرار دهد تا خریداران و متقاضیان بتوانند قالب و کپسول مناسب برای پخت انواع کاپ کیک و مافین را انتخاب و خریداری نمایند. قیمت کپسول و قالب های کاپ کیک در فروشگاه اینترنتی بهگز، بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد و امکان خریداری هر مدل از قالب های کاپ کیک در ابعاد و طرح های متنوع را به خریدار می دهد.

مطالعه  طرز استفاده از انواع قالب های سیلیکونی هواپز

جهت خرید مواد اولیه قنادی و ابزار شیرینی پزی شما میتوانید سفارش خود را در فروشگاه بهگز ثبت و با همکاران ما در این بخش بصورت آنلاین در ارتباط باشید. تا شما را در امر خریدی بهتر یاری رسانند امید است که تجربه خرید خوبی را برایتان به ارمغان بیاوریم. همچنین اگر در رابطه با خرید خود سوالي داريد ما مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما هستیم.

تلفن ثابت : ۳۶۲۴۶۲۷۳-۰۳۱ | تلفن همراه :09940749376

انواع کپسول کاپ کیک

انواع کپسول کاپ کیک

سخن پایانی

از اینکه تا پایان مطلب همراه فروشگاه بهگز بودید، بسیار خرسندیم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. فروشگاه بهگز ارائه دهنده بهترین محصولات لوازم قنادی میباشد که محصولات خود را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. تمامی کپسول های ذکر شده و مورد نیاز شما در فروشگاه آنلاین بهگز موجود می باشد می توانید با مراجعه به فروشگاه بهگز آن را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که می توانید از آخرین اخبار جدید ترین محصولات قنادی در اینستاگرام بهگز مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.